AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 For bare sånn to-tre uker siden trodde jeg nub teorien var totalt humbug i Hamburg og noe ordentlig vås, men har nå lært LG forestått at nub teorien er 100% reel, men at lesingen påhvert enke,t bilde selvsagt kan være feil. Har nå fått beskjed om ar jeg venter en jente av tre ulike profesjonelle lesere av ultralydbilder. To admins på hovedgruppen for nub på Facebook og en vurdering gjort av early glimpse med markering på bildet for å vise de ulike delene og en vurdering på 99% jente. Hvor seriøst hadde du tatt dette? Begynt å handle inn jenteklær og innstille deg på jente, eller fortsatt holdt alle dører åpne? Har oul i slutten av mars, så må vente en stund på fasiten Anonymkode: a3b76...f4e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Fasiten får du først når ungen kommer ut (og det fødes noen få hvert år hvor kjønnet ikke lar seg avgjøre da heller). OUL kan ta feil. Anonymkode: 8e452...246
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Hvis det er så viktig for deg å vite så ville jeg spandert på meg en privat UL, rett og slett. Anonymkode: 43276...77f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Nei. Bruk energien din på noe annet. Jordskjelv i Tyrkia og Syria eller noe, Anonymkode: f3053...943
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Bruk energien din på noe annet. Jordskjelv i Tyrkia og Syria eller noe, Anonymkode: f3053...943 Seriøst? Hva vet du om hva jeg gjør for å støtte jordskjelvofrene i Tyrkia og Syria? Faen så lavmål! Anonymkode: a3b76...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Et svangerskap er langt, skjønner ikke helt hvorfor enkelte er så opphengt i nub-teori, det er da bare kun noen uker å vente til oul likevel? Evt send inn nipt til Danmark så får dere 100% sikkert vite? Begynne å kjøpe inn kjønnsdelte klær så tidlig, før man egentlig vet om det går bra...jeg klarer ikke skjønne hvorfor man skal løpe maraton men velger å spurte de første 100 meterne. Vi valgte å ikke vite kjønn i det hele tatt, synes det er merkverdig at det er om å gjøre å vite raskest mulig for så mange. Ro litt ned. Anonymkode: a72f1...5fc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå