Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde elsket den! 

Anonymkode: 56726...4e1

• Liker 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet (endret)

Jeg likte det veldig godt og det ser ut som det ikke er så veldig mye innsyn.

Endret av Anonym Brukar0
Skrevet

Hadde funket for meg😁

Anonymkode: 01e77...536

• Liker 2
Skrevet

Har bodd sånn og aldri igjen. Ble gal av trappene.

Anonymkode: cefcb...d0a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Litt for tett for meg, og litt for nærme flyplassen. Spørs jo helt hvem du er, og du kjenner deg selv best. 

Anonymkode: 0e9fb...f7a

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall malt alt. Så mye grått er fryktelig deprimerende og kan ikke fatte at noen maler alt i den fargen. 

Men huset var fint. Litt mye med TRE etasjer med trapper kanskje, men.. sånn i det daglige blir  man vel litt lei av å løpe opp og ned, glemme noe og så måtte ta trappen igjen. Men man blir i god form kanskje, av så mye hverdagstrim? 

Anonymkode: ed0b5...5f6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Stygt. Huset ser ut som en legoklosse laget av tre og innredningen var grusomt kjedelig, spesielt den grå fargen. Hvorfor er folk så redd farger for tiden?

Anonymkode: 36ac9...2ad

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Siste sort for min del. Hater trappaløpinga og mye areal går til trappene.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde i hvert fall malt alt. Så mye grått er fryktelig deprimerende og kan ikke fatte at noen maler alt i den fargen. 

Men huset var fint. Litt mye med TRE etasjer med trapper kanskje, men.. sånn i det daglige blir  man vel litt lei av å løpe opp og ned, glemme noe og så måtte ta trappen igjen. Men man blir i god form kanskje, av så mye hverdagstrim? 

Anonymkode: ed0b5...5f6

Enig i den med det mørkegrå overalt.

Men øverste etasje er vel bare å regne som en «loftsstue» med utgang til terrasse? 

Andre etasje er jo stue, kjøkken og toalettfasiliteter + 1 soverom. 

Men jeg hadde kanskje ikke gått for akkurat dette huset tror jeg, som noen nevner stjeler trappene mye areal. 

Kjenner litt folk som bor der. Ulempen er at det er tett, men det er også fordelen om man har barn. 

Så har jo justneshalvøya flere badeplasser og skogsterreng+++, så det hjelper jo. 

Endret av AprilLudgate
Skrevet

Bor i noe ala dette. Greit nok innvendig, men har ingen, absolutt ingen privatliv utendør og føles noe innestengt. Merkes spesielt godt i sommerhalvåret. 

Bittelitt vek fra Kristiansand kan du få et mye finere beliggenhet og like fint hus til "halve prisen" og likevel ha kort vei til alt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=290939721

Hvordan er det å bo så tett? Noen med erfaring? Føles det som en enebolig? Ønsker også erfaringer med en sånn type planløsning over tre plan.

Anonymkode: 88014...75c

Synes planløsningen er OK. Plager meg ikke med tre etasjer. Vi har det nå. Antar at det ikke er lov med flere boenheter, som er grunnen til at det er dører inn til den åpenbare utleieleiligheten i kjelleren. Er ikke kjøkkenet omsøkt, kan det tenkes at dere får krav om å fjerne det. I tillegg er ikke utestue omsøkt, så dere kan få krav om å fjerne den også.

Jeg skjønner ikke hvorfor alle veggene er svarte. 

Anonymkode: 471b9...045

Skrevet

Det var et ok hus, men jeg måtte hatt maler til å male om alle rom innvendig. For det var deprimerende. Hadde ikke gjort meg noe med trappene. Hverdagsmosjon og man får fordelt seg litt utover etasjene hvis man ønsker det. 

Anonymkode: aad67...69e

Skrevet

Blir for mye trapper og altfor tett på naboer for min del. Liker heller ikke å ha det så mørkt, men det er jo enkelt å gjøre noe med :)

Anonymkode: b84ae...8e8

• Liker 3
Gjest CatPerson123
Skrevet

Liker det veldig godt! 

Men kunne ønske det var mindre gråsvart. Mer beige, lysegrå, og naturlig tre. Kunne godt tenkt meg å leve der da!

Skrevet

Ikke helt sånn jeg ville bodd men huset er fint det 🙂  

Skrevet

Nitrist, smått og for mye trapper.

• Liker 2
Skrevet

Rart at de ikke har gjort noe med grønske på platting / terrasse. Evt. Photoshopet det.

Ville aldri hatt 3 etg.

Anonymkode: f35c4...fad

• Liker 3
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

For lite farger. Grått, grått og enda mer grått. Eller sort. 

Skrevet
Lorieen skrev (7 minutter siden):

Nitrist, smått og for mye trapper.

Smått med 250 m2?

Anonymkode: aad67...69e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...