Gå til innhold

Droppe Karen nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker navnet Karen, og ville gjerne kalle min jente dette, men i lys av de siste årene så er jeg veldig i tvil. Hører at ungdommer og yngre barn bruker begrepet ofte, og navnet har jo aller høyeste grad fått negative konnotasjoner. Men vil det vare liksom? Tenk om ingen bruker Karen som skjellsord om fem år liksom. Ville du tatt sjansen? Kjenner jeg blir sånn i tvil 

Anonymkode: fe0c0...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Elsker navnet Karen, og ville gjerne kalle min jente dette, men i lys av de siste årene så er jeg veldig i tvil. Hører at ungdommer og yngre barn bruker begrepet ofte, og navnet har jo aller høyeste grad fått negative konnotasjoner. Men vil det vare liksom? Tenk om ingen bruker Karen som skjellsord om fem år liksom. Ville du tatt sjansen? Kjenner jeg blir sånn i tvil 

Anonymkode: fe0c0...231

Jeg tror ikke jeg hadde gått for det, jeg hadde blitt redd for at hun kon til og bli mobba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som bruker det uttrykket om ti år. Har forresten aldri hørt det brukt annet enn på KG. Bruk navnet om du liker det. 

Anonymkode: 4f1f0...11f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ingen som bruker det uttrykket om ti år. Har forresten aldri hørt det brukt annet enn på KG. Bruk navnet om du liker det. 

Anonymkode: 4f1f0...11f

Da er du ikke mye ute eller på nettet. Karen er overalt. 

Anonymkode: 18ccf...177

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du skal kalle henne det, tror den karen greia ikke kommer til å bli glemt så fort. Men elsker du navnet, og har ingen andre, bestemmer jo du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen er kjempefint. Gå for det. Har aldri hørt noen bruke karen i Norge, og jeg er relativt ung (20 årene)

Anonymkode: a01ed...93c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig et fint navn dersom du skarrer, men stygt med rulle r. Samme som Maren.

Anonymkode: 68d80...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 22.14):

Karen er kjempefint. Gå for det. Har aldri hørt noen bruke karen i Norge, og jeg er relativt ung (20 årene)

Anonymkode: a01ed...93c

Sønnen min på 10 år bruker uttrykket 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (4 minutter siden):

Sønnen min på 10 år bruker uttrykket 😂

Og min på 20 😅

Anonymkode: cb815...ad3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 20.59):

Egentlig et fint navn dersom du skarrer, men stygt med rulle r. Samme som Maren.

Anonymkode: 68d80...3ee

Jeg synes omvendt (men så er jeg østlending, da). Maarn og Kaarn er fine, Maren og Karen (spesielt med skarre-r) høres ut som raspende klage-lyder :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...