AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Jeg har lyst til å dra på en skikkelig skiferie neste sesong. Gjerne til utlandet. Jeg liker meg best utafor de preppa slalåmløypene, og kjører gjerne parallelt med slalåmbakken. Kjører i løssnøen i skogen. Jeg har ikke noe særlig skredkunnskap i praksis. Har vært på foredrag da jeg bodde på Svalbard, men ikke noe annen skrederfaring. Så erfaren skikjører er jeg heller ikke. Har sett på Ylläs i Finland. Noen som har vært der? Andre tips? Anonymkode: 63e65...d72
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Har ikke vært i Yllas, men i Levi. Veldig bra der. Anonymkode: 2f9b8...75e 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har ikke vært i Yllas, men i Levi. Veldig bra der. Anonymkode: 2f9b8...75e Skriver under på at Levi er veldig bra. Ylläs er greit nok men Levi er bedre. Anonymkode: 63895...c10 1
Kjetil E Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 19.01): Jeg har lyst til å dra på en skikkelig skiferie neste sesong. Gjerne til utlandet. Jeg liker meg best utafor de preppa slalåmløypene, og kjører gjerne parallelt med slalåmbakken. Kjører i løssnøen i skogen. Jeg har ikke noe særlig skredkunnskap i praksis. Har vært på foredrag da jeg bodde på Svalbard, men ikke noe annen skrederfaring. Så erfaren skikjører er jeg heller ikke. Har sett på Ylläs i Finland. Noen som har vært der? Andre tips? Anonymkode: 63e65...d72 Hva med Åre i Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå