Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold uten følelser. Og det har jeg vært i 17 år. Jeg var i et forhold for mange år siden og der elsket vi hverandre dypt, men vi var ikke bra for hverandre. Etter det har jeg ikke følt kjærlighet. Jeg er ikke glad i meg selv eller så jeg klandrer han ikke sånn sett. Vi deler postkasse og det er det. Vi har to barn. Jeg tar 90% av ansvaret for de. Vi snakker aldri sammen, tar ikke på hverandre eller noe. Jeg er i forholdet nå kun pga økonomien, men dette er ikke noe liv. 

Anonymkode: aaf2b...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk ærlig med han du deler postkasse med. Lykke til.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er i et forhold uten følelser. Og det har jeg vært i 17 år. Jeg var i et forhold for mange år siden og der elsket vi hverandre dypt, men vi var ikke bra for hverandre. Etter det har jeg ikke følt kjærlighet. Jeg er ikke glad i meg selv eller så jeg klandrer han ikke sånn sett. Vi deler postkasse og det er det. Vi har to barn. Jeg tar 90% av ansvaret for de. Vi snakker aldri sammen, tar ikke på hverandre eller noe. Jeg er i forholdet nå kun pga økonomien, men dette er ikke noe liv. 

Jeg kjenner meg igjen i din historie. Bor i et forhold i 10 år, vi har ikke sex i over 6 år, vi har ulike interesser og aldersforskjell. Han har barn men  ikke jeg. Vi deler bare postkassen som du sa. Jeg har god utdanning og jobb, men ikke modig nok til å fortelle han at jeg har lyst å flytte ut. Det er tungt og tenker på det hver dag. Jeg har lyst på intimitet og barn, men vil ikke såre han. Han vet selv at jeg er fanget og jeg savner intimitet og nærhet, men gjør ingenting for det. 

Anonymkode: 520ee...14e

Skrevet
Fremmed fugl skrev (24 minutter siden):

Snakk ærlig med han du deler postkasse med. Lykke til.

Ts : Har prøvd i mange år. Han sier bare at han er bare slik, han kommer aldri til å endre seg. Og i hans familie så holder man ut selv om forholdet ikke er bra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts : Har prøvd i mange år. Han sier bare at han er bare slik, han kommer aldri til å endre seg. Og i hans familie så holder man ut selv om forholdet ikke er bra. 

Snakk om hvordan dere skal gjennomføre samlivsbruddet.

• Nyttig 1
Skrevet

Livet er for kort til å "holde ut" i en usunn relasjon. Snakk med en parterapeut og be om hjelp til å gå. :hjerte: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...