Gå til innhold

Early glimpse. Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte inn bilde av ultralyd bilde 13 uker og betalte liten sum til early glimpse og fikk svar at 90%  at det er gutt med nub teorien. Noen som har erfaring med sånnt at det stemmer?

Anonymkode: a30e5...48c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er faktisk det mest komiske jeg har lest. Betale for å få vite kjønn typ  5 uker før OUL?🤣 

Anonymkode: d4248...14b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette er faktisk det mest komiske jeg har lest. Betale for å få vite kjønn typ  5 uker før OUL?🤣 

Vel er jo noen som betaler privat for å finne ut kjønn før oul 🙈 det kostet meg bare en hundrelapp..

Skrevet

De traff riktig på meg og en venninne av meg😊 hos meg var det 98% sjanse om jeg ikke husker feil (jente).

Tror de har ganske høy treffsikkerhet, om det er vanskelig for dem å se utifra bildet så gir de pengene tilbake (evt. nedjusterer den prosentvise sjansen betraktelig).

Anonymkode: fcdce...805

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De traff riktig på meg og en venninne av meg😊 hos meg var det 98% sjanse om jeg ikke husker feil (jente).

Tror de har ganske høy treffsikkerhet, om det er vanskelig for dem å se utifra bildet så gir de pengene tilbake (evt. nedjusterer den prosentvise sjansen betraktelig).

Anonymkode: fcdce...805

Jøss. Fikk 90% gutt og jordmor tippet gutt men usikker. Lurer på hvem som analyserer disse bildene på early glimpse? Står lite om hvem de er

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er rart med det? Rarere å gnite seg på en 100-lapp dersom man er. Ledig nysgjerrig. Vente i fem uker når man ikke trenger det liksom. 

Anonymkode: 35200...a78

Skrevet

*veldig nysgjerrig 

Anonymkode: 35200...a78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...