Gå til innhold

Nude strømper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så at Linnea Myhre brukte nude strømper på Lindmo i går. Jeg trodde det var no no blant alle forståsegpåere ..? 

Anonymkode: 8eb87...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men det kommer an på nyansen. Var de nude, eller så det ut som 80- talls « brunkrem « med masse skimmer? 

Anonymkode: c6c36...792

Skrevet

Kommer jo helt an på resten av antrekket og om "nude" nyansen matcher henne eller ikke. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg så at Linnea Myhre brukte nude strømper på Lindmo i går. Jeg trodde det var no no blant alle forståsegpåere ..? 

Anonymkode: 8eb87...913

Det stemmer, så da er nok ikke Linnea Myhre noe forståsegpåer

Anonymkode: dff7f...a0f

Skrevet

Det er lenge siden noen bestemte seg for at det var "ut". Det har vært inne i varmen igjen blant forståsegpåere lenge.

Anonymkode: 80f46...d75

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

image.thumb.jpeg.c3bfb0208d8e858b893b7fbc578f4f46.jpeg

https://www.nrk.no/kultur/linnea-myhre-om-sovnmarerittet_-_-klarte-ikke-a-tenke-rasjonelt-1.16290867

Ja så sannelig. Hva skal vi tenke om dette? Myhre er også kjent for å frekventere KG, kanskje vi kan håpe på at hun svarer selv. Tror svaret på gåten er at hun har hvit topp. Men hvilken sko?

Anonymkode: ba931...6d9

Synes knapt at hun har på strømper. Dette var kjempe fin nude nyanse til hennes hud og lyst antrekk. 

Anonymkode: c6c36...792

• Liker 1
Skrevet

Hun hadde på seg pumps, som så ut som krom. Veldig kule. Men synes at hele antrekket var stilig. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

image.thumb.jpeg.c3bfb0208d8e858b893b7fbc578f4f46.jpeg

https://www.nrk.no/kultur/linnea-myhre-om-sovnmarerittet_-_-klarte-ikke-a-tenke-rasjonelt-1.16290867

Ja så sannelig. Hva skal vi tenke om dette? Myhre er også kjent for å frekventere KG, kanskje vi kan håpe på at hun svarer selv. Tror svaret på gåten er at hun har hvit topp. Men hvilken sko?

Anonymkode: ba931...6d9

Skrevet

Takk og lov så har vi fått lov til å kle oss som vi ønsker! For noe så idiotisk som å ikke kle seg med matchende farger, er jo helt på trynet. Skal ikke påstå at jeg kler meg perfekt på noen måte, men akkurat nude strømper har jeg brukt da jeg har hatt på meg antrekk hvor det passer. Har også brukt den forhatte fargen solbrun. Slik kommer jeg til å fortsette å kle meg også. 

Anonymkode: 37451...643

Skrevet

Hudfarget strømpebykse veldig fint. Som å ha på seg foundation på beina. 

Anonymkode: 8803c...79a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...