AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Jeg har fått meg kjæreste nylig. Men forholdet er jo så giftig. Han har begynt å snakke nedsettende til meg, han blir fort sinna. Drar meg etter håret. Drar av meg bukser med tvang om jeg ikke sier som han gjør. Jeg må spørre han om tillatelse til mange ting f.eks at jeg skal besøke søstera mi eller dra på trening. Han har truet med enkelte ting, hvis jeg går ifra han. Og nå for 1 uke siden skreiv han: jeg må bli tatt vare på fremover av deg, du skal nå være streng. Du skal bruke vold mot meg. Jeg sa: nei vil ikke utøve noe som helst mot deg, jeg er en normal person. Så sa han: jo jeg må bli satt på plass av deg. Så nå har han blitt litt rolig igjen mot meg, men fortsatt ustabil er han. Jeg har sagt at det fort eskalerer om jeg og skal bruke vold mot han. Men hvorfor er voldsutøver nå den som vil at dama skal bruke vold mot han? Han sa også at jeg måtte bruke mye psykisk vold og. Er dette en form for selv skade mot han selv, han vil jo påføre seg selv skade men ved hjelp av meg?? 🥺 hjelp meg. Dette e helt krise Anonymkode: 1895a...4ba
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Kom deg unna. Det er jo ingenting å lure på. Bloody'ell. Anonymkode: b3268...79c 14 6
Muskath Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Dette høres ikke ut som et forhold du bør satse på. Enig med de over at du må komme deg unna denne mannen. 3
Andro Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Iblant blir jeg så forundra over ting folk lurer på. En usaklig sint, kontrollerende og truende kjæreste, og du lurer på hva du skal gjøre? Du lurer ikke på det, vet du. Du skal avslutte dette og aldri mer se deg tilbake. Oppsøk hjelp om du er redd, eller det av andre grunner er vanskelig å komme seg unna. Du er i fare, reell fare, og den blir verre hver dag dere er sammen. Kom deg vekk. 5 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Du blir mishandlet og grovt kontrollert. Løp vekk fra ham, og vær så snill å anmeld volden og lovbruddene hans til politiet. Selv om han ikke blir dømt så blir anmeldelsen registrert i systemet og han kan lettere bli dømt neste gang han blir anmeldt for vold. For det blir garantert en neste gang. Anonymkode: 63cb2...ed2 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 Du har jo tusen røde flagg trødd helt opp i ansiktet ditt, du avslutter dette forholdet NÅ! Anonymkode: 46021...5fb 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 Er jo noe alvorlig galt med den personen. Bare å komme seg unna! 🚩🚩🚩 Anonymkode: 87aba...570 2
Bombasi Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 Oppsøk hjelp og kom deg ut av dette SNAREST. Ikke dvel. Ikke gi det tid. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #11 Skrevet 11. februar 2023 LØP MED EN GANG!!! Anonymkode: da224...e70 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 Han er voldelig og vil at du skal være voldelig. Dette er psykt og vil skade deg for resten av livet om du ikke kommer deg vekk! LØP! Når dette skjer i starten av forholdet hvor man viser sin beste side tør jeg ikke tenke på hvilket mareritt det kommer til å bli etter en stund med han!!! Seriøst, kom deg vekk og få han ut av livet NÅ! Anonymkode: d24e8...fe7 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 Lett for dere som svarer her å si at hun bare skal lutte han ut. Om det hadde vært så enkelt, hadde ingen levd i voldelige forhold. Her trenger du å alliere deg med noen. Snakk med noen som kan hjelpe deg, og legg en plan sammen. Han truer deg, men han kommer ingen vei med dette hvis du vet hva du skal gjøre. Kutt kontakten. Anmeld til politiet. Det vil bli vanskeligere for han hver gang han prøver å komme i kontakt med deg. Kanskje han kommer seg unna de første gangene, men han vil få mindre og mindre makt. Anonymkode: 7bcc4...350 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #14 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): nylig Det var godt å høre at det ikke har vart lenge. Som de andre sier, han der var skivebom. Han trenger du ikke. Han gjør ikke noe bra for livet ditt. Anonymkode: 98f9a...de1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #15 Skrevet 12. februar 2023 Hjelpe meg så mye skada gods det er der ute, skrekk og gru, pass deg jente. Kom deg unna. Anonymkode: 82255...542
Numii Skrevet 12. februar 2023 #16 Skrevet 12. februar 2023 Sannsynligvis så ønsker han å rettferdiggjøre sin vold mot deg. "Men du slo jo meg også..." Bare at han tar igjen x10. Eller mer. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #17 Skrevet 12. februar 2023 Han spiller et farlig spill med ditt liv og din helse som innsats. Anonymkode: 31801...09f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #18 Skrevet 12. februar 2023 Glem han der. Finn deg heller en ekstremt hyggelig kjæreste. Hvis du ringer krisesenteret der du bor kan du få gode råd og støtte hvis du er redd for å gjøre det slutt. Jeg heier på deg TS. Du har hatt uflaks med han her, men dette skal gå bra bare du kommer deg unna. Anonymkode: 6bdfe...5c2
lillevill Skrevet 12. februar 2023 #19 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har fått meg kjæreste nylig. Men forholdet er jo så giftig. Han har begynt å snakke nedsettende til meg, han blir fort sinna. Drar meg etter håret. Drar av meg bukser med tvang om jeg ikke sier som han gjør. Jeg må spørre han om tillatelse til mange ting f.eks at jeg skal besøke søstera mi eller dra på trening. Han har truet med enkelte ting, hvis jeg går ifra han. Og nå for 1 uke siden skreiv han: jeg må bli tatt vare på fremover av deg, du skal nå være streng. Du skal bruke vold mot meg. Jeg sa: nei vil ikke utøve noe som helst mot deg, jeg er en normal person. Så sa han: jo jeg må bli satt på plass av deg. Så nå har han blitt litt rolig igjen mot meg, men fortsatt ustabil er han. Jeg har sagt at det fort eskalerer om jeg og skal bruke vold mot han. Men hvorfor er voldsutøver nå den som vil at dama skal bruke vold mot han? Han sa også at jeg måtte bruke mye psykisk vold og. Er dette en form for selv skade mot han selv, han vil jo påføre seg selv skade men ved hjelp av meg?? 🥺 hjelp meg. Dette e helt krise Anonymkode: 1895a...4ba Kanskje han vil at du skal være voldelig tilbake fordi han vet at han selv ikke greier å kontrollere behovet sitt for å slå å sparke den han er glad i da. Hvorfor har du forresten bestemt deg for å bli kjæreste med en møkkamann?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #20 Skrevet 12. februar 2023 Hvorfor er du sammen med han? Tror du virkelig det blir bedre når han allerede nå viser deg hvem han er? Anonymkode: 17b25...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå