AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Jeg lurer på om at det er nådvendig og bruke bind, natten til den dagen du får mensen, jeg har tenkt på dette litt, og lurer på om dere har noe svar Anonymkode: a43c2...96c
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Hvis jeg er redd mensen skal komme i løpet av natten eller en dag så har jeg på bind. Bruker aldri tampong eller menskopp. Bruker nattbind da jeg føler selv det er best og tryggest. Anonymkode: 91c23...9ff 1
Symree Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvis jeg er redd mensen skal komme i løpet av natten eller en dag så har jeg på bind. Bruker aldri tampong eller menskopp. Bruker nattbind da jeg føler selv det er best og tryggest. Anonymkode: 91c23...9ff Takk, tenker at jeg skal bruke i natt, tror den kommer imorgen, jeg bruker aldri noe annet en bind når jeg skal sove Endret 11. februar 2023 av Symree Skrive mere
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Jeg gjør ikke det. Men så starter ikke min mens med styrtblødning. Har heller aldri startet å blø om natten. Det kan komme blod på papiret om morgenen, men aldri opplevd at jeg begynner å blø om natten. Anonymkode: bbe7a...969 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Jeg free bleeder dem siste dagene for jeg er lei av å styre med bind og tamponger, så å bruke bind i tilfelle, hadde jeg aaaldri orket. Nå blør jeg aldri mye den første dagen heller da. Anonymkode: b3bce...663 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Noen trenger det, fordi mensen starter med plutselig og sterk blødning. Andre trenger det ikke, fordi mensen starter med spotting. Jeg trenger det ikke, fordi mensen alltid starter med litt spotting, og jeg blør ikke igjennom trusa ila den første natten uansett. Anonymkode: e6281...f84 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg lurer på om at det er nådvendig og bruke bind, natten til den dagen du får mensen, jeg har tenkt på dette litt, og lurer på om dere har noe svar Anonymkode: a43c2...96c Jeg bruker nattbind. Da jeg har store kraftigr blødninger og blør igjennom. Det kommer som en foss.. Anonymkode: 6ff7d...cf5
Lill3My Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 Har faktisk aldri opplevd å få mensen på upassende til, alltid vært hjemme (og o svært få antall ganger i nærheten av toalettet med tampong i lomma). Aldri fått det midt på natta heller. Som om kroppen liksom vet når det passer 😛 Ser nå at jeg er heldig som ikke har samme opplevelse som flere av dere
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 Min mens starter ikke med en vulkansk erupsjon, jeg får noen dråpers advarsel før syndefloden kommer, og blør generelt lite på natten. Men har blitt mer nå da etter korona-vaksinen dessverre, så er hakket mer påpasselig. Jeg bruker mensenkopp, synes bind kan bli litt klamt og klø, og tampong er jo noe tørt og loende greier når det ikke er "nok" mens, men kopp er fint å ha i selv når man ikke har mens og bare venter den. Så med en gang jeg kjenner den murringen om at mensen er på vei så setter jeg i koppen på kvelden. Anonymkode: 45aa0...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå