AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Det virker som selvtillit når man dater blir viktigere og viktigere for menn. De kompisene mine som drar flest damer er de samme som bruker kokain. Kan man leve greit uten eller øker det sjansene så mye at man må bruke det? Anonymkode: b67fe...901
exictence Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 De fleste tar kokain som drar flest damer ? Det tviler jeg stekt på. Da lurer jeg på hvilket miljø du er i, og hvilke jenter de "drar", og hvilke jenter du ønsker? Vil du ha jenter som liker gutter som tar kokain? Høres ikke fornuftig eller greit ut 10 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 Takk, KG, du feiler aldri. Det første jeg ser når jeg åpner KG i dag er denne nesten uvirkelige dumskapen. Anonymkode: 3571c...88e 5 1
Rødstrupa Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva😨 Anonymkode: bca14...35b Bygg opp selvtilliten din! Det finnes vel ikke noe mer tiltrekkende/sexy enn en mann som er trygg på seg selv. Lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 Ja, selvtilliten øker når man tar kokain. Det gjør det jo av og drikke alkohol også. Det er uansett forbigående, så det vil jo være smartere på sikt og bygge selvtillit uten kokain. Ja, man kan leve greit uten. Kanskje ikke målet med livet bør være og dra mest mulig rusa damer? Anonymkode: 137ca...346 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #10 Skrevet 11. februar 2023 Rødstrupa skrev (2 minutter siden): Bygg opp selvtilliten din! Det finnes vel ikke noe mer tiltrekkende/sexy enn en mann som er trygg på seg selv. Lykke til. Hva😨😨😨 Anonymkode: bca14...35b 1
servitrise&suppe Skrevet 11. februar 2023 #11 Skrevet 11. februar 2023 Det er nok mest sannsynlig fordi de jo får mye mer selvtillit, og selvtillit er ofte attraktivt. Du får bare si at du ikke har behov for det. Og vi er noen som fint ser at de er påvirket, for den selvtilliten blir i retning av eplekjekk og grunnløs. Så da blir de heller latterlige i mange tilfeller. 1
miaw Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 (endret) Folk rusa på kokain finnes ikke sjarmerende. De blir cocky, kjepphøye og tror de eier hele verden. For så å bli stressa og urolige når de ikke får mer. Et konstant jag/mas etter det svindyre pulveret. Ekte selvtillit som gjør deg trygg på deg selv og andre derimot, det er sexy. Var med en gjeng før som tok kokain jevnlig, aldri mer sånne folk i min omgangskrets (aldri tatt selv btw) Endret 11. februar 2023 av miaw 4 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 Personlig hadde jeg aldri vært med en mann som tok kokain. Ekkelt og tror de er ungdommer. Vennene dine som er problemet, finne deg noen nye ! Anonymkode: 29a6b...741 2 2
Adrenalina1 Skrevet 11. februar 2023 #15 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Takk, KG, du feiler aldri. Det første jeg ser når jeg åpner KG i dag er denne nesten uvirkelige dumskapen. Anonymkode: 3571c...88e Helt enig. Skremmende mange som er direkte dumme her inne.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #16 Skrevet 11. februar 2023 Det er nok noe sannhet i det TS forteller. Jeg har ingen problemer med å forholde meg til mitt eget tidligere misbrukmønster, og for min del kom det via min ex samboer. Kokain er ikke uvanlig blant menn, og har mange "fordeler" foran det å drikke seg til mot med alkohol siden alkohol gjør ting litt vanskeligere når man forsøker være sjarmerende og kjekk. Man drikker alkohol under et sjekke-scenarie nettopp for å miste hemninger og bli mer modig i kontakten med den andre. Men for mye alkohol, som er vanskelig å dosere siden det for det første administreres via svelg og mage og for det andre gjerne blir en sosial ting hvor man gjerne får mer spandert og har det moro sammen. Problemet kommer når man har drukket såpass mye og dermed er fullstendig usjarmerende fordi man snøvler, sikler, spyr og så videre. Alt dette kjenner de fleste til. Eufori blir plutselig til der man danser med åpen skjorte og slipset rundt pannen. Kokain gjør ikke dette, man fremstår langt mer "normal" selv om man er ruset. Og, man blir utrolig våken, ser på seg selv som den beste av de beste med et stort og overdrevet selvideal. Det er klart at det dermed er lett å foretrekke av menn som er ute i jakt etter romantisk relasjon. Og da er det kort vei til å ønske å nyte rusen sammen. Det psykiske aspektet at den ene vil ikke være alene om det, samt opplevelsen under selve rusen som er på et helt annet sett enn alkohol. Jeg har heller ingen problemer med å være åpen om at den beste sexen jeg har hatt i enkelte perioder har vært mens jeg har vært høy på kokain nettopp fordi euforien er så sterk og at alle andre problemer eller vanskelige tanker jeg har hatt i hverdag eller levd med, de blir satt på pause. Dette vet selvfølgelig menn også, de får en bedre opplevelse selv utav dette og ikke minst siden man blir lettere å stimulere så blir det en spiral av fordeler med kokain foran andre rusmidler som feks alkohol. Det eneste som kan "konkurrere", for å bruke det ordet, er MDMA. Ser man at det er slik det er så må man også akseptere at det eksisterer et press og en presskultur. Anonymkode: 7ffce...d3c 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #17 Skrevet 11. februar 2023 Det er ingen av jentene som vet at de tar kokain. Alt de ser er selvtillit på byen eller de første datene Anonymkode: b67fe...901 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #18 Skrevet 11. februar 2023 Adrenalina1 skrev (1 minutt siden): Helt enig. Skremmende mange som er direkte dumme her inne. Det er jeg enig i, men tror du ikke dette kan være et reelt problem for mange usikre unge mennesker? I motsatt fall, hva er årsaken til at det blir brukt så mye kokain? Hi er egentlig noe man burde kunne diskutere voksent, spesielt nå før russetiden. Jeg tror ikke selvtilliten øker eller at valget om og ikke ta kokain blir sterkere av at voksne folk svarer « skremmende mange dumme her». Anonymkode: 137ca...346 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #19 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ingen av jentene som vet at de tar kokain. Alt de ser er selvtillit på byen eller de første datene Anonymkode: b67fe...901 Det er tull. Da har ikke de jentene vært mye på byen. Anonymkode: 137ca...346
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #20 Skrevet 11. februar 2023 Da henger du i feil miljø. Bare 5% har prøvd kokain. Det er 5 av 100 personer. Jeg har prøvd det selv noen ganger når jeg var ung og dum og kjenner en del som tar det på fest, men kunne aldri aldri aldri aldri aldri vært sammen med en sånn mann. Jeg kjenner også til flere som har dødd av kokain. Jeg endret miljø og fant ut hvor skakkjørt miljøet jeg var i bar, selvom jeg trodde det var normalt. Hadde jeg møtt en mann nå på date så hadde jeg merket med en gang hvis han hadde tatt noe og da hadde jeg reist meg opp og gått, kanskje kalt han en taper og bedt han vokse seg noen baller om han var så usikker på seg selv at han måtte stuffe nesen full av kokain for å klare å møte en dame. Bare hold deg unna sånne rusmidler og sånne folk! De eneste damene sånne menn får er jenter som har rusproblem selv og store psykiske og følelsesmessige problemer. De får ikke stabile og ekte forhold Anonymkode: 5e500...f07 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå