AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Hei. Er det noe mulighet jeg kan enkelt begynne på begynnelsen av en samtale på Instagram ( eller Messenger og sms) uten å måtte skrolle. ( snakk om en par år med dialog så kan bli litt mye for pekefingeren 😉) Ja eller kan jeg snu rekkefølgen så begynnelsen kommer fra først ? Mulig det går an å laste ned en samtale og slik få til det jeg ønsker? Noen som vet ? Ha super dag uansett om du tok deg tid til lese Anonymkode: ca591...f38
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Om ikke annet : går det an å laste ned kommunikasjonen fra chatten på Instagram ? Anonymkode: ca591...f38
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Hvis du husker ett av ordene som ble brukt kan du søke på det ordet. Anonymkode: de68d...a52
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis du husker ett av ordene som ble brukt kan du søke på det ordet. Anonymkode: de68d...a52 Takk for svar 😊💐😊 Hm. Visste ikke en kunne det… Men jeg er nok ute etter å lese hele samtalen fra begynnelsen av… Anonymkode: ca591...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå