Rødstrupa Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Husker du på moren din på morsdagen? 😌♥️Er du oppmerksom og gjør noe hyggelig for henne? Kanskje sender du blomster, besøker og tar med kake eller lignende?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 I år er jeg nyoperert, men har kjøpt sjokolade til henne. Gjør det hvert år, vi pleier å feire bestemor mest egentlig. Matriarken 😊 Anonymkode: 72644...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Nei. Hun er en bitch 😂 Anonymkode: 1d080...d0c 4
FantasDick Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Bestilt blomster og konfekt som blir levert på døra med et kort. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Et tent lys på graven, ingen vits med blomster i dette været. Hun døde brått. Og det at nett, nyheter og butikker preges av valentines er bare enda en av disse periodene man må gjennom. Kos dere med mødrene deres i helgen ❤️ Anonymkode: 5aecb...192 6
Rødstrupa Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et tent lys på graven, ingen vits med blomster i dette været. Hun døde brått. Og det at nett, nyheter og butikker preges av valentines er bare enda en av disse periodene man må gjennom. Kos dere med mødrene deres i helgen ❤️ Anonymkode: 5aecb...192 Ønsker deg en god helg. Må være vondt når det skjedde brått og det å miste mammaen sin😌♥️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 Nei. Da må det komme en « datterdag» så det blir rettferdig 😅 jeg synes det holder med bursdag og jul når det gjelder gaveinnkjøp . Og besøke henne gjør jeg jo på dager det passer gjennom året. Anonymkode: e9739...061
skreppamedleppa Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 Nå er det jo mange som ikke kan fordra denne dagen og skylder på handelsstanden osv men selv så synes jeg dagen er ganske fin. Min biologiske mor døde for mange år siden. Hun er gravlagt på en kirkegård langt fra meg og jeg har aldri brydd meg om å gå på graven, synes ikke det å besøke gravstedet er viktig for meg, det er ikke der jeg minnes hun.. Selvsagt savner jeg hun kanskje ekstra når slike dager kommer opp. Men Jeg er også ekstremt priviligert, heldig og lykkelig for at jeg har en fantastisk 'reservemor'. Hun er helt unik ❤️ og har og er langt mer mamma for meg enn min biologiske da min biologiske var mye syk, min reservemor er virkelig min 'slumpelykke'.. Vi er blitt en familie og min nærmeste flokk, på alle måter og står nærmere enn hva jeg har gjort med min biologiske familie igjennom. Så på hver morsdag sender jeg hun et brev, gjerne med yndings skjokoladen i, der jeg beskriver gode gjerninger hun har gjort for meg det siste året og hvor mye det betyr for meg. Og blomster på døren... Hun kan selv synes slike dager er litt kleint men det får hun bare tåle når hun har valg meg til sin datter 😅 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #10 Skrevet 11. februar 2023 Nei. Hun har behandla meg stygt og mobbet meg mange ganger gjennom livet, så hun får ingenting fra meg lenger. Anonymkode: 731a7...ab6 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #11 Skrevet 11. februar 2023 Absolutt ingen oppmerksomhet fra meg, dattera som ikke er så slank, flott og fin som hun selv! Anonymkode: 8ae23...a64 1
Kate Upton Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 Ja, vi skal se på VM i skiskyting og spise junkfood😅 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 Nei, hun har helt siden jeg kan husket snakket negativt om dager som morsdag, farsdag, fastelavn, osv, uten å ville stelle i stand noe (merkedagene var visst bare til for at barn skulle få i seg mer sukker). Hvis hun plutselig har tatt en 180 grader så får hun nesten informere om det selv 😅 Anonymkode: 37d52...585 1 1
Nevrosererroser Skrevet 11. februar 2023 #14 Skrevet 11. februar 2023 Jeg og to av søskena mine går sammen om å kjøpe pliktgave. Søskenet som bor nærmest tar turen innom med gave og holder henne med selskap en stund. Mamma er ikke i stand til å forstå hvor vanskelig hun er og hvor negativt hun har påvirka oss oppigjennom. Dels grunnet psykisk sykdom, dels personlighet. Allerhelst skulle vi sluppet, men det ville bare ført til at den gamle og ganske ensomme damen hun er ville fått en kjipere dag enn nødvendig. For henne er dagen et viktig lyspunkt så anser vi det litt som dagens nogenlunde gode gjerning. 1
Gjest kruspersilletaco Skrevet 11. februar 2023 #15 Skrevet 11. februar 2023 Skal stikke innom en kort tur med noe fordi jeg føler at jeg må - ikke fordi jeg vil..
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #16 Skrevet 11. februar 2023 Ja, selvfølgelig 🙂. Hun får blomsterbukett og god middag ❤️. Nå er hun så gammel, at jeg ikke vet hvor lenge jeg får beholde henne. Så alt feires. Hun får kort og gave på Alle hjerters dag (Valentine) også Anonymkode: b3bb3...ab4 2
Rødstrupa Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #17 Skrevet 11. februar 2023 Nevrosererroser skrev (1 minutt siden): Jeg og to av søskena mine går sammen om å kjøpe pliktgave. Søskenet som bor nærmest tar turen innom med gave og holder henne med selskap en stund. Mamma er ikke i stand til å forstå hvor vanskelig hun er og hvor negativt hun har påvirka oss oppigjennom. Dels grunnet psykisk sykdom, dels personlighet. Allerhelst skulle vi sluppet, men det ville bare ført til at den gamle og ganske ensomme damen hun er ville fått en kjipere dag enn nødvendig. For henne er dagen et viktig lyspunkt så anser vi det litt som dagens nogenlunde gode gjerning. Synes det er flott gjort å ‘’legge følelsene deres til side’’ og gjøre litt ut av dagen for henne. Trist når det er sånn. Hun har vel ikke evnet å gjøre ting annerledes… 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #18 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei. Hun har behandla meg stygt og mobbet meg mange ganger gjennom livet, så hun får ingenting fra meg lenger. Anonymkode: 731a7...ab6 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Absolutt ingen oppmerksomhet fra meg, dattera som ikke er så slank, flott og fin som hun selv! Anonymkode: 8ae23...a64 Håper de skjønner det selv. Anonymkode: 5d28f...e5b 1
Tarzani Skrevet 11. februar 2023 #19 Skrevet 11. februar 2023 Vi bor nært min mor, og her i huset baker datteren min alltid kake til meg. Så da inviterer vi min mor bort hit på kake utpå ettermiddagen, og så tenker vi at det holder med det😅 1
Rødstrupa Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #20 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, selvfølgelig 🙂. Hun får blomsterbukett og god middag ❤️. Nå er hun så gammel, at jeg ikke vet hvor lenge jeg får beholde henne. Så alt feires. Hun får kort og gave på Alle hjerters dag (Valentine) også Anonymkode: b3bb3...ab4 Vet du, det er ikke en selvfølge for alle. Men det er hyggelig for de som har en mamma og som de har et naturlig og godt forhold til å kunne gjøre litt ut av denne dagen.(Oyda, dette ble en lang setning🙃) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå