AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Igår kveld sendte jeg en teaser video til han jeg dater. En video av meg i rødt undertøy, mens jeg danset til sangen "say it right" av Nelly Furtado.😆 jeg berørte meg utenpå bh"n og på mange andre steder i kroppen. Han svarte ikke, bare åpnet videosnappen. Jeg spurte: likte du det? Så sa han: jeg så i søvne hehe😅. Grunnen til at jeg sendte var fordi han har snakket om å se meg  danse i undertøy en gang og også spurt om litt , men sendte aldri nudes. Så sendte en sånn video.😆nå angrer jeg litt. Han er en ganske seriøs fyr. Og ute etter noe seriøst. Men dette er litt flaut. Var litt full også Anonymkode: f923f...e4f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Daten din er gørrkjedelig! Litt av en «respons» Anonymkode: 7b5dc...a65 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TakkIgår kveld sendte jeg en teaser video til han jeg dater. En video av meg i rødt undertøy, mens jeg danset til sangen "say it right" av Nelly Furtado.😆 jeg berørte meg utenpå bh"n og på mange andre steder i kroppen. Han svarte ikke, bare åpnet videosnappen. Jeg spurte: likte du det? Så sa han: jeg så i søvne hehe😅. Grunnen til at jeg sendte var fordi han har snakket om å se meg  danse i undertøy en gang og også spurt om litt , men sendte aldri nudes. Så sendte en sånn video.😆nå angrer jeg litt. Han er en ganske seriøs fyr. Og ute etter noe seriøst. Men dette er litt flaut. Var litt full også Anonymkode: f923f...e4f Takk for info? Anonymkode: 69b01...467
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Jeg pleier også å sende "penis teasers" til de jeg dater. Synes det er kjedelig når jeg ikke får svar Anonymkode: 842ea...b58
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 For en dust! Han burde blitt bÃ¥de tent og glad. Er han sjenert?Â
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Litt tidlig og desperat å gjøre det med en du bare dater. Det er sånm man kan gjøre til en man er i forhold med, nå tenker han bare at du er lett på tråden og lurer på hvor mange andre menn du har sendt sånn til Anonymkode: f867a...fab
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Igår kveld sendte jeg en teaser video til han jeg dater. En video av meg i rødt undertøy, mens jeg danset til sangen "say it right" av Nelly Furtado.😆 jeg berørte meg utenpå bh"n og på mange andre steder i kroppen. Han svarte ikke, bare åpnet videosnappen. Jeg spurte: likte du det? Så sa han: jeg så i søvne hehe😅. Grunnen til at jeg sendte var fordi han har snakket om å se meg  danse i undertøy en gang og også spurt om litt , men sendte aldri nudes. Så sendte en sånn video.😆nå angrer jeg litt. Han er en ganske seriøs fyr. Og ute etter noe seriøst. Men dette er litt flaut. Var litt full også Anonymkode: f923f...e4f Du dreit deg ut og fyren er definitivt ikke interessert. SÅ.ENKELT.ER.DET Anonymkode: 25759...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå