GÃ¥ til innhold

Sendte teaser video til han😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld sendte jeg en teaser video til han jeg dater. En video av meg i rødt undertøy, mens jeg danset til sangen "say it right" av Nelly Furtado.😆 jeg berørte meg utenpå bh"n og på mange andre steder i kroppen. Han svarte ikke, bare åpnet videosnappen. Jeg spurte: likte du det? Så sa han: jeg så i søvne hehe😅. Grunnen til at jeg sendte var fordi han har snakket om å se meg  danse i undertøy en gang og også spurt om litt , men sendte aldri nudes. Så sendte en sånn video.😆nå angrer jeg litt. Han er en ganske seriøs fyr. Og ute etter noe seriøst. Men dette er litt flaut. Var litt full også

Anonymkode: f923f...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daten din er gørrkjedelig! Litt av en «respons»

Anonymkode: 7b5dc...a65

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TakkIgår kveld sendte jeg en teaser video til han jeg dater. En video av meg i rødt undertøy, mens jeg danset til sangen "say it right" av Nelly Furtado.😆 jeg berørte meg utenpå bh"n og på mange andre steder i kroppen. Han svarte ikke, bare åpnet videosnappen. Jeg spurte: likte du det? Så sa han: jeg så i søvne hehe😅. Grunnen til at jeg sendte var fordi han har snakket om å se meg  danse i undertøy en gang og også spurt om litt , men sendte aldri nudes. Så sendte en sånn video.😆nå angrer jeg litt. Han er en ganske seriøs fyr. Og ute etter noe seriøst. Men dette er litt flaut. Var litt full også

Takk for info?

Anonymkode: 69b01...467

Skrevet

Jeg pleier også å sende "penis teasers" til de jeg dater. Synes det er kjedelig når jeg ikke får svar 

Anonymkode: 842ea...b58

Gjest Mysticgirl
Skrevet

For en dust! Han burde blitt både tent og glad. Er han sjenert? 

Skrevet

Litt tidlig og desperat å gjøre det med en du bare dater. Det er sånm man kan gjøre til en man er i forhold med, nå tenker han bare at du er lett på tråden og lurer på hvor mange andre menn du har sendt sånn til

Anonymkode: f867a...fab

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Igår kveld sendte jeg en teaser video til han jeg dater. En video av meg i rødt undertøy, mens jeg danset til sangen "say it right" av Nelly Furtado.😆 jeg berørte meg utenpå bh"n og på mange andre steder i kroppen. Han svarte ikke, bare åpnet videosnappen. Jeg spurte: likte du det? Så sa han: jeg så i søvne hehe😅. Grunnen til at jeg sendte var fordi han har snakket om å se meg  danse i undertøy en gang og også spurt om litt , men sendte aldri nudes. Så sendte en sånn video.😆nå angrer jeg litt. Han er en ganske seriøs fyr. Og ute etter noe seriøst. Men dette er litt flaut. Var litt full også

Du dreit deg ut og fyren er definitivt ikke interessert. SÃ….ENKELT.ER.DET

Anonymkode: 25759...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...