AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Domus Athletica på Sogn...noen som har vært der med barn? Hvordan er det der? Hvor varmt er vannet? Hva koster det? Hvor lenge kan man være der? Har prøvd å ringe dem men de svarer ikke Anonymkode: 758fa...257
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Ja, det kan man, men det er ofte veldig mye folk der. Det er familiesvømming der i helgene. De har ett varmt basseng og ett kaldt. Det varme er veldig lite, og ikke tilrettelagt for barn egentlig, så det passer ikke så godt for små barn. For barn fra 3-4 år er det greit. Det kalde er et vanlig 25 meter lengdesvømmebasseng, hvor den ene halvdelen er satt av til barn som vil hoppe fra kanten og leke i vannet. Jeg ville heller dratt til Manglerud bad. Selv om det er mye folk der også, er det bedre tilrettelagt for barn. Hvis man har penger til det, er det også fint på SATS Røa bad, men det koster jo mye mer. Anonymkode: fc6bc...c12
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Familiesvømming Åpningstidene for familiesvømming er 09.00-14:00 lørdag og 10.00-16:00 søndager. Alle barn må ha følge av en voksen. Prisene for enkeltbillett er 120 kr student, 220 kr ikke-student, 45 kr barn. Merk at aldersgrense i svømmehallen er 18 år, unntatt disse tidene for familiesvømming. https://www.sio.no/trening/haller-og-baner/svommehall/svømmehall-på-athletica-domus Anonymkode: fc6bc...c12 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, det kan man, men det er ofte veldig mye folk der. Det er familiesvømming der i helgene. De har ett varmt basseng og ett kaldt. Det varme er veldig lite, og ikke tilrettelagt for barn egentlig, så det passer ikke så godt for små barn. For barn fra 3-4 år er det greit. Det kalde er et vanlig 25 meter lengdesvømmebasseng, hvor den ene halvdelen er satt av til barn som vil hoppe fra kanten og leke i vannet. Jeg ville heller dratt til Manglerud bad. Selv om det er mye folk der også, er det bedre tilrettelagt for barn. Hvis man har penger til det, er det også fint på SATS Røa bad, men det koster jo mye mer. Anonymkode: fc6bc...c12 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Familiesvømming Åpningstidene for familiesvømming er 09.00-14:00 lørdag og 10.00-16:00 søndager. Alle barn må ha følge av en voksen. Prisene for enkeltbillett er 120 kr student, 220 kr ikke-student, 45 kr barn. Merk at aldersgrense i svømmehallen er 18 år, unntatt disse tidene for familiesvømming. https://www.sio.no/trening/haller-og-baner/svommehall/svømmehall-på-athletica-domus Anonymkode: fc6bc...c12 Takk Hadde et spm. Det er egentlig mannen som skal ta barna inn i bassenget. Jeg kan ikke gå i vannet. Men jeg er nødt til å følge barna i garderoben og må kanskje stå ved bassenget hvis mannen trenger hjelp med 1 åringen. Må jeg også kjøpe billett da??? Ts Anonymkode: 758fa...257
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk Hadde et spm. Det er egentlig mannen som skal ta barna inn i bassenget. Jeg kan ikke gå i vannet. Men jeg er nødt til å følge barna i garderoben og må kanskje stå ved bassenget hvis mannen trenger hjelp med 1 åringen. Må jeg også kjøpe billett da??? Ts Anonymkode: 758fa...257 Uff mente ikke billett da...men ja dere skjønner🤣 Anonymkode: 758fa...257
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk Hadde et spm. Det er egentlig mannen som skal ta barna inn i bassenget. Jeg kan ikke gå i vannet. Men jeg er nødt til å følge barna i garderoben og må kanskje stå ved bassenget hvis mannen trenger hjelp med 1 åringen. Må jeg også kjøpe billett da??? Ts Anonymkode: 758fa...257 Hvorfor kan ikke han ta barna i garderoben? Anonymkode: c26b1...fa6 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk Hadde et spm. Det er egentlig mannen som skal ta barna inn i bassenget. Jeg kan ikke gå i vannet. Men jeg er nødt til å følge barna i garderoben og må kanskje stå ved bassenget hvis mannen trenger hjelp med 1 åringen. Må jeg også kjøpe billett da??? Ts Anonymkode: 758fa...257 Det vet jeg ikke, har aldri hatt det behovet. Anonymkode: fc6bc...c12
minister-mio Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk Hadde et spm. Det er egentlig mannen som skal ta barna inn i bassenget. Jeg kan ikke gå i vannet. Men jeg er nødt til å følge barna i garderoben og må kanskje stå ved bassenget hvis mannen trenger hjelp med 1 åringen. Må jeg også kjøpe billett da??? Ts Anonymkode: 758fa...257 Hvorfor må du følge barna i garderoben og mannen i vannet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå