Gå til innhold

Finnes det ingen matchmaking firmaer i Norge ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min er endelig klar for dating. Problemet er at hun er Veldig gammeldags og vil ikke inn på tinder. Vi har sett på en serie der en kvinne matcher folk. Dette er i USA. Hun hjelper dem også med andre ting som gjør dem klare. Millioner matchmaking tror jeg det heter. Har vi ikke slike i Norge ? 

Anonymkode: 23e90...84a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er i det pakistanske miljøet så finnes det aunties som driver med rishta på fritiden 

Anonymkode: 769b9...a8f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis dere er i det pakistanske miljøet så finnes det aunties som driver med rishta på fritiden 

Anonymkode: 769b9...a8f

Haha nei. Vi har sett serien fra Netflix også 😂

Skrevet

Mars og Venus - men har hørt litt diverse om dem og ikke alltid så positivt.. 

Ellers vil jeg anbefale Ane Hagen, hun er bosatt i Hellas, men har gode tjenester på nett. Dyktig dame jeg har god erfaring med hver fall :) 

Anonymkode: 7ad68...ddf

Skrevet

Synes det dating opplegget er mye verre enn Tinder

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Mars og Venus - men har hørt litt diverse om dem og ikke alltid så positivt.. 

Ellers vil jeg anbefale Ane Hagen, hun er bosatt i Hellas, men har gode tjenester på nett. Dyktig dame jeg har god erfaring med hver fall :) 

Var ikke det hun som hadde profil på Kvinneguiden og hele tiden reklamerte for seg selv?

Anonymkode: b3258...958

• Liker 2
Skrevet

Det fins men det er bare scam

Anonymkode: a652c...0f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 17.43):

Det fins men det er bare scam

Anonymkode: a652c...0f9

Fant tre stk, men det så Veldig kjedelige ut alle sammen. Er det virkelig ikke marked for slikt nå som nesten halvparten av nordmenn er enslige ? 

• Liker 2
Skrevet

Ingen som kjenner til noen seriøse ? 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Fant tre stk, men det så Veldig kjedelige ut alle sammen. Er det virkelig ikke marked for slikt nå som nesten halvparten av nordmenn er enslige ? 

For 6 år siden var det en artikkel hvor det stod at billigste pakke for matchmaking var 60 tusen kroner og det ga 1 date. Da blir markedet smalt. Ville du betalt 60 tusen kroner for å få date med en annen som hadde betalt 60 tusen for å date deg? Ikke bare er prisen absurd høy. Men det er jo heller ingen garantier for at matchmakeren finner noen bedre kandidater enn de du hadde funnet selv ved å tørre å spørre noen på date. 

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/60-000-kroner-for-en-date-1.13350364

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har såvidt vært i kontakt med Venus og Mars. Virker som et seriøst opplegg det. Men nå ble det sånn at jeg møtte noen rett før jeg fikk startet opp noe der. Det er flere datingmuligheter via dem. Det som koster en god del er når de skal lete opp dater spesifikt for deg. Du kan også bare være registrert der og bli plukket ut til dater hvis du passer til noen de leter for. Da betaler du kun for en innledende samtale.

Anonymkode: 1dc20...382

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 13.29):

Var ikke det hun som hadde profil på Kvinneguiden og hele tiden reklamerte for seg selv?

det er jeg usikker på, men husker en slik profil ja... 

Skrevet

Veldig rart, er hun slik amerikansk type som ikke skal ha sex før ekteskapet også? Hvor gammel er hun da?

Anonymkode: 7149e...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...