Gå til innhold

Enkelte kvinner er så frekke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på min ukentlige visitt i Frankrike, hvor jeg besøker de mest eksklusive designerbutikkene. Jeg er en høyt satt kvinne, og alle butikkeierne respekterer meg meget. Da jeg prøvde en ny Chanel-drakt, poppet plutselig en gammel klassevenninde fra videregående innom. Midt i tjukkeste Paris! Så fortalte hun meg at min bakdel så "jævla fin ut" for å sitere henne. Kvinnene i butikken bak kassen skulte stygt på meg og min "venninde" og jeg er redd jeg har mistet deres respekt.

Det hører også historien med at min venninde er av typen "tømmerhogger", og går med rutete flanellskjorter og selebukse og saueskinnshatter. Hun er kortklippet og snuser.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel. Hva gjorde da denne tømmerhuggervenninnen din hos Chanel? :ler:

Skrevet

skjønner at du syns de bak kassen var noen frekke damer ja.

Skrevet
I går var jeg på min ukentlige visitt i Frankrike, hvor jeg besøker de mest eksklusive designerbutikkene. Jeg er en høyt satt kvinne, og alle butikkeierne respekterer meg meget. Da jeg prøvde en ny Chanel-drakt, poppet plutselig en gammel klassevenninde fra videregående innom. Midt i tjukkeste Paris! Så fortalte hun meg at min bakdel så "jævla fin ut" for å sitere henne. Kvinnene i butikken bak kassen skulte stygt på meg og min "venninde" og jeg er redd jeg har mistet deres respekt.

Det hører også historien med at min venninde er av typen "tømmerhogger", og går med rutete flanellskjorter og selebukse og saueskinnshatter. Hun er kortklippet og snuser.

Hva ville dere gjort?

Hahaha! Vel det er nå eller aldri. Du får aldri en bedre anledning til selvmord.

Og til dere som tar dette seriøst...ikke gjør det. Det er bare vås.

-Babyboy

Skrevet
I går var jeg på min ukentlige visitt i Frankrike,

Du verden.... ;)

Skrevet

Unnskyld meg, babyboy, men hvem har utnevnt deg til talsmann for meg?

Jeg ba om spesifikke svar, ikke ekskrementer av en annen dimensjon! Rikig ubehøvlede er dere!

Skrevet

De finsefine franske butikkdamene forsto norsk ...? :ler:

Skrevet
Unnskyld meg, babyboy, men hvem har utnevnt deg til talsmann for meg?

Jeg ba om spesifikke svar, ikke ekskrementer av en annen dimensjon! Rikig ubehøvlede er dere!

Hva gjør en så forfinet dame som deg her inne?

Skrevet
De finsefine franske butikkdamene forsto norsk ...? :ler:

Selvfølgelig gjorde de det, for de er jo så fine de også :ler:

Skrevet
Selvfølgelig gjorde de det, for de er jo så fine de også  :ler:

Så klart!

:klaske:

Skrevet

Kan noen fortelle meg hva "ekskrementer av en annen dimensjon" er?

Skrevet

tja.. vi har tre romlige dimensjoner, og så har vi den fjerde som er tiden. Så ekskrementer av en annnen dimensjon må vel være fossil dinosauravføring? (jeg tar gjerne i mot den slags. man får ganske godt betalt for fossil bæsj på ebay)

:ler::ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det skrives forresten "venninne". Å skrive "venninde" er litt "middelklasse".

Skrevet
Hvor er du milla?!?! Svar meg NÅ!

Dette er ikke "Milla", det er jeg 100% sikker på. Når hun diktet opp ting, ble det iallefall gjort med en viss stil. Dette stuntet ble bare dumt!

Skrevet (endret)
Og til dere som tar dette seriøst...ikke gjør det. Det er bare vås.

-Babyboy

Hva er det du prøver å si :overrasket:

Du må aldri tråkke på en dame som allerede ligger nede, spesielt ikke så fine damer som "snor starter"

Dette var nok en gruuusom opplevelse for en så flott, respektabel og fjong dame.

Det hun trenger nå er trøst :klem: og forståelse!

det var :ironi: Babyboy ;)

Endret av Miloine
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Det mest overraskende her er vel at høyt satte damer har gått på videregående sammen med bannende tømmerhuggerflanellbrukere. Jeg vil tro at en annen bruker her inne vil bli - helt av fri vilje - dødelig provosert av at man bedriver slik klassemingling i ung alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...