Gjest M. Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 I går var jeg på min ukentlige visitt i Frankrike, hvor jeg besøker de mest eksklusive designerbutikkene. Jeg er en høyt satt kvinne, og alle butikkeierne respekterer meg meget. Da jeg prøvde en ny Chanel-drakt, poppet plutselig en gammel klassevenninde fra videregående innom. Midt i tjukkeste Paris! Så fortalte hun meg at min bakdel så "jævla fin ut" for å sitere henne. Kvinnene i butikken bak kassen skulte stygt på meg og min "venninde" og jeg er redd jeg har mistet deres respekt. Det hører også historien med at min venninde er av typen "tømmerhogger", og går med rutete flanellskjorter og selebukse og saueskinnshatter. Hun er kortklippet og snuser. Hva ville dere gjort?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Vel. Hva gjorde da denne tømmerhuggervenninnen din hos Chanel?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #5 Skrevet 22. desember 2005 skjønner at du syns de bak kassen var noen frekke damer ja.
babyboy Skrevet 22. desember 2005 #6 Skrevet 22. desember 2005 I går var jeg på min ukentlige visitt i Frankrike, hvor jeg besøker de mest eksklusive designerbutikkene. Jeg er en høyt satt kvinne, og alle butikkeierne respekterer meg meget. Da jeg prøvde en ny Chanel-drakt, poppet plutselig en gammel klassevenninde fra videregående innom. Midt i tjukkeste Paris! Så fortalte hun meg at min bakdel så "jævla fin ut" for å sitere henne. Kvinnene i butikken bak kassen skulte stygt på meg og min "venninde" og jeg er redd jeg har mistet deres respekt. Det hører også historien med at min venninde er av typen "tømmerhogger", og går med rutete flanellskjorter og selebukse og saueskinnshatter. Hun er kortklippet og snuser. Hva ville dere gjort? ← Hahaha! Vel det er nå eller aldri. Du får aldri en bedre anledning til selvmord. Og til dere som tar dette seriøst...ikke gjør det. Det er bare vås. -Babyboy
Eliza Doalot Skrevet 22. desember 2005 #8 Skrevet 22. desember 2005 I går var jeg på min ukentlige visitt i Frankrike, ← Du verden....
Gjest M. Skrevet 22. desember 2005 #9 Skrevet 22. desember 2005 Unnskyld meg, babyboy, men hvem har utnevnt deg til talsmann for meg? Jeg ba om spesifikke svar, ikke ekskrementer av en annen dimensjon! Rikig ubehøvlede er dere!
Lilith Skrevet 22. desember 2005 #10 Skrevet 22. desember 2005 De finsefine franske butikkdamene forsto norsk ...?
Gjest Piper Skrevet 22. desember 2005 #11 Skrevet 22. desember 2005 Unnskyld meg, babyboy, men hvem har utnevnt deg til talsmann for meg? Jeg ba om spesifikke svar, ikke ekskrementer av en annen dimensjon! Rikig ubehøvlede er dere! ← Hva gjør en så forfinet dame som deg her inne?
Gjest Piper Skrevet 22. desember 2005 #12 Skrevet 22. desember 2005 De finsefine franske butikkdamene forsto norsk ...? ← Selvfølgelig gjorde de det, for de er jo så fine de også
Lilith Skrevet 22. desember 2005 #13 Skrevet 22. desember 2005 Selvfølgelig gjorde de det, for de er jo så fine de også ← Så klart!
Eliza Doalot Skrevet 22. desember 2005 #14 Skrevet 22. desember 2005 Kan noen fortelle meg hva "ekskrementer av en annen dimensjon" er?
gaja Skrevet 22. desember 2005 #15 Skrevet 22. desember 2005 tja.. vi har tre romlige dimensjoner, og så har vi den fjerde som er tiden. Så ekskrementer av en annnen dimensjon må vel være fossil dinosauravføring? (jeg tar gjerne i mot den slags. man får ganske godt betalt for fossil bæsj på ebay)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. desember 2005 #16 Skrevet 22. desember 2005 Det skrives forresten "venninne". Å skrive "venninde" er litt "middelklasse".
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #17 Skrevet 22. desember 2005 Hvor er du milla?!?! Svar meg NÅ!
Gjest Pjusk Skrevet 22. desember 2005 #18 Skrevet 22. desember 2005 Hvor er du milla?!?! Svar meg NÅ! ← Dette er ikke "Milla", det er jeg 100% sikker på. Når hun diktet opp ting, ble det iallefall gjort med en viss stil. Dette stuntet ble bare dumt!
Gjest Miloine Skrevet 22. desember 2005 #19 Skrevet 22. desember 2005 (endret) Og til dere som tar dette seriøst...ikke gjør det. Det er bare vås. -Babyboy ← Hva er det du prøver å si Du må aldri tråkke på en dame som allerede ligger nede, spesielt ikke så fine damer som "snor starter" Dette var nok en gruuusom opplevelse for en så flott, respektabel og fjong dame. Det hun trenger nå er trøst og forståelse! det var Babyboy Endret 22. desember 2005 av Miloine
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 22. desember 2005 #20 Skrevet 22. desember 2005 Det mest overraskende her er vel at høyt satte damer har gått på videregående sammen med bannende tømmerhuggerflanellbrukere. Jeg vil tro at en annen bruker her inne vil bli - helt av fri vilje - dødelig provosert av at man bedriver slik klassemingling i ung alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå