AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Hvorfor har du valgt å være i et forhold? Anonymkode: d29ef...537
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Møtte noen jeg hadde følelser for og han hadde følelser tilbake, noe som er sjeldent for meg, så tenkte jeg tar den sjansen når den var der. Anonymkode: f4f6d...760 2
Hjelpsom Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Merkelig spørsmål. Hvis man finner den rette så føles det rett å slett riktig og dele alt sammen etter hvert. Man føler at man utfyller hverandre og har omtanke og kjærlige følelser overfor hverandre. Man ønsker å dele gleder og sorger til en som en har nærest og man ønsker å gjøre ting for hverandre. Er tusen små og store ting som styrer ønsket om å være i et forhold Det faller seg naturlig og er vel en del av det å være menneske. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Fordi jeg trives veldig godt sammen med partneren min. Jeg trivdes greit som singel også, men foretrekker tosomheten, så fremt den jeg er sammen med er noen jeg tiltrekkes, utfordres og stimuleres av. Anonymkode: a70d1...a5c
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Useless skrev (3 minutter siden): Merkelig spørsmål. Hvis man finner den rette så føles det rett å slett riktig og dele alt sammen etter hvert. Man føler at man utfyller hverandre og har omtanke og kjærlige følelser overfor hverandre. Man ønsker å dele gleder og sorger til en som en har nærest og man ønsker å gjøre ting for hverandre. Er tusen små og store ting som styrer ønsket om å være i et forhold Det faller seg naturlig og er vel en del av det å være menneske. Synes ikke det er rart spørsmål. De fleste har vel gått aktivt inn for å finne en partner. Anonymkode: 622ec...278
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Man velger forhold pga logistikk, medlåntaker ifbm boliglån om man har dårlig inntekt, eller om man ønsker barn. Anonymkode: 003ac...e17
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man velger forhold pga logistikk, medlåntaker ifbm boliglån om man har dårlig inntekt, eller om man ønsker barn. Anonymkode: 003ac...e17 Jeg har barn, boliglån, eget hus, egen bil og trenger ikke hjelp med logistikken. Jeg valgte å gå inn i et forhold fordi fyren rett og slett er herlig. Vi trives i hverandres selskap og det er mye hyggeligere å gjøre ting sammen med noen enn alene. Jeg har vært alene ganske lenge og har savnet det å være to.👩❤️👨 Anonymkode: ffdff...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 Fordi jeg fant en som jeg har lyst til å være rundt hele tiden. Det er veldig trygt og fint å være to om både gleder og sorger og praktiske ting. Jeg ønsker meg med tiden en kjernefamilie og kjæresten min kommer til å bli en kjempefin pappa. Anonymkode: 4e50b...488 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 Fordi jeg er veldig glad i han og trives godt sammen med han. Han kjenner meg og vet hvem jeg er. Han har alltid sett meg. Vi ler masse og har et godt vennskap. Han får meg til å føle meg trygg, elsket og verdifull. Vi har kjempet sammen og vært gjennom mye, vi har familie, felles drømmer og håp for framtiden. Han gir meg ekte kjærlighet og tillit. Anonymkode: e58ae...cf2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #10 Skrevet 11. februar 2023 Snublet helt tilfeldig over en jeg likte veldig godt for 20 år siden. Trives bedre med han enn alene på alle måter, fra lange samtaler, det å ha noen som føles som din nærmeste familie, som alltid vil ditt beste. Så etter at vi traff hverandre har vi valgt livet sammen. Anonymkode: 1c3ab...19d 2
Trolltunge Skrevet 11. februar 2023 #11 Skrevet 11. februar 2023 Fordi jeg forelsket meg, og det utviklet seg til gjensidig kjærlighet. Jeg ville ikke vært i forhold av noen andre årsaker. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 Naturen prøvde å lure meg til å få en å formere meg med, og klarte det, også ble alle hormonene til kjærlighet et sted på veien 🤭 Anonymkode: 9d0a3...122
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 Fordi jeg synes det er fantastisk å ha en person som forstår deg, ser deg, er der for deg, og du kan dele livet med. I tillegg til orgasmer, kos, bestevennskap og latter. Har aldri prøvd casual dating eller noe sånt men jeg tror definitivt ikke det er noe for meg. Anonymkode: b2288...0af 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #14 Skrevet 11. februar 2023 For stabil tilgang på sex. Men den sexen ble brått veldig mye mer kjedelig etter at vi ble sammen så jeg droppa det. Anonymkode: de842...d20
Gjest Paramount Skrevet 12. februar 2023 #15 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor har du valgt å være i et forhold? Anonymkode: d29ef...537 Fordi jeg trenger noen å dele med.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #16 Skrevet 12. februar 2023 For med felles bolig, barn og interesser så er det enklest å holde i hop! Etter 18 år er det ikke så lidenskapelig og jeg vet ikke om vi er sammen om 15 år, men pr nå fungerer det greit. Anonymkode: cd6eb...f5a
Duff Skrevet 12. februar 2023 #17 Skrevet 12. februar 2023 Useless skrev (13 timer siden): Merkelig spørsmål. Hvis man finner den rette så føles det rett å slett riktig og dele alt sammen etter hvert. Man føler at man utfyller hverandre og har omtanke og kjærlige følelser overfor hverandre. Man ønsker å dele gleder og sorger til en som en har nærest og man ønsker å gjøre ting for hverandre. Er tusen små og store ting som styrer ønsket om å være i et forhold Det faller seg naturlig og er vel en del av det å være menneske. Tusen små og store ting ja. Jeg gikk aktivt inn for å ikke være i ett forhold men så kom jo han med stor H og etter det har livet vert så mye bedre, til tross for at det har skjedd mye som har vert vanskelig men vi har stilt opp for hverandre i ting vi ellers måtte ha stått alene i. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #18 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Man velger forhold pga logistikk, medlåntaker ifbm boliglån om man har dårlig inntekt, eller om man ønsker barn. Anonymkode: 003ac...e17 Sa hen som aldri har opplevd å finne ‘den rette’.. Anonymkode: d120b...fea 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #19 Skrevet 12. februar 2023 Duff skrev (32 minutter siden): Tusen små og store ting ja. Jeg gikk aktivt inn for å ikke være i ett forhold men så kom jo han med stor H og etter det har livet vert så mye bedre, til tross for at det har skjedd mye som har vert vanskelig men vi har stilt opp for hverandre i ting vi ellers måtte ha stått alene i. Kunne skrevet akkurat det samme som deg her❤️ Jeg var i slutten av 30-årene og positivt innstilt på et liv alene i framtiden. Men så kom han plutselig ridende på en hvit hest uten at jeg en gang hadde et ønske om det. Og nå skjønner jeg endelig hva ekte kjærlighet er. Og dermed grunne til jeg velger å være i forhold❤️ Hilsen samboer og like forelsket på 8’ ende året Anonymkode: d120b...fea 2
SPOCA Skrevet 12. februar 2023 #20 Skrevet 12. februar 2023 Fordi jeg forelsket meg i han, og han i meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå