AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Jeg har lest at det er lurt å ha fuktet hud ved påføring av serum. Men nå opplever jeg at det skummer litt ved påføring. Noen som vet om det skal være slik? Jeg er nøye på å skylle av ansiktsrensen først (Kiehls med squalane), men kanskje det likevel er rester fra den? Anonymkode: b6438...a2d
Roci Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Hvis det er renseoljen fra Kiehl's du bruker (blå flaske), så er vel den ment å brukes som første steg av dobbeltrens. Bare vann er ikke tilstrekkelig til å fjerne rester av renseolje, så det vil kunne ligge rester igjen på huden. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Roci skrev (3 minutter siden): Hvis det er renseoljen fra Kiehl's du bruker (blå flaske), så er vel den ment å brukes som første steg av dobbeltrens. Bare vann er ikke tilstrekkelig til å fjerne rester av renseolje, så det vil kunne ligge rester igjen på huden. Det er Kiehls Ultra Facial Cleanser. Anonymkode: b6438...a2d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Er det fra The Ordinary? Husker min også skummet litt. Det var bare sånn produktet var. Har et annet Hyaluronsyre serum som ikke skummer. Anonymkode: 87e19...e74 1
Centella Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Den fra The Ordinary skummer litt, ja. Uavhengig av renserutine etter min erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Tusen takk for svar, det er The Ordinary sin ja 🤗 TS Anonymkode: b6438...a2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå