Gå til innhold

Hår på legger og under armene samt tatoveringer hos damer er delikat eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse kroppshår hos damer er ikke spesielt lekkert. Ikke tatoveringer heller. Kan iikke tenke meg noe mer ulekkert enn voksne damer med tatoveringer……c’’.)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes!!! Da skal jeg få enda mer tattiser og la håret gro over hele kroppen. Kanskje jeg til og med skal prøve å ta noe vitaminer eller noe som gjør at det gror enda mer. For å være "tiltrekkende" for en random fyr på Internett som starter en tråd bare for å disse utseende til damer er virkelig ikke noe vi vil. 

Anonymkode: 96473...98a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Den er grei du!

Da er ikke jeg noe for deg 😈

For jeg gidder sjeldent å barbere legger, og jeg liker tatoveringer.

Anonymkode: c4de0...d90

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så greit at du er heterofil da og sånn sett ikke har så mye med hva andre kvinner gjør med kroppen sin. Du bestemmer over din kropp så bestemmer andre kvinner over sin

Anonymkode: b519d...ccf

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Yes!!! Da skal jeg få enda mer tattiser og la håret gro over hele kroppen. Kanskje jeg til og med skal prøve å ta noe vitaminer eller noe som gjør at det gror enda mer. For å være "tiltrekkende" for en random fyr på Internett som starter en tråd bare for å disse utseende til damer er virkelig ikke noe vi vil. 

Anonymkode: 96473...98a

Jeg tar hintet ditt. Jeg er en dame og har innsett at man ikke trenger/skal gi uttrykk for hva man synes/føler på nettet om enkelte ting. Unnskyld😌

Endret av Rødstrupa
Skrevet
Rødstrupa skrev (2 timer siden):

Masse kroppshår hos damer er ikke spesielt lekkert. Ikke tatoveringer heller. Kan iikke tenke meg noe mer ulekkert enn voksne damer med tatoveringer……c’’.)

Hvorfor i all verden startet du en tråd for dette😂😂

Anonymkode: 83dd1...c4d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Takk for totalt unyttig informasjon.

Skrevet

Synspunktet ditt er notert og arkivert under "No fucks given".

• Liker 8
Skrevet
Rødstrupa skrev (4 timer siden):

Dame har og synes heller ikke at svarte kjønnshår utover lårene/armhulene/leggene er spesielt lekkert (hadde hatt det selv hvis jeg ikke hadde barbert meg), men tatovering på damer er jo flott!

Anonymkode: b6512...36b

• Liker 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (4 timer siden):

Bryr meg ikke om behåring. Men tatoveringer er harry.

Anonymkode: 1b059...0a0

• Nyttig 1
Skrevet

Det er kulturelt bestemt at kvinner ikke skal ha kroppshår.  Om alle kvinner fra vesten bare hadde sluttet hadde stigmaet også forsvunnet.  Jeg liker heller ikke kvinner med tatoveringer. Syns det gjør dem mandige, det er vel også kulturelt. Vi kvinner skal være lytefrie. 

• Liker 2
Skrevet
Rødstrupa skrev (2 timer siden):

Jeg tar hintet ditt. Jeg er en dame og har innsett at man ikke trenger/skal gi uttrykk for hva man synes/føler på nettet om enkelte ting. Unnskyld😌

Men hvorfor føler du at andre ubedt trenger å opplyses om dine  personlige preferanser på dette? Hvilken relevans og interesse har det for noen andre enn deg? 

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Men hvorfor føler du at andre ubedt trenger å opplyses om dine  personlige preferanser på dette? Hvilken relevans og interesse har det for noen andre enn deg? 

Ferdig snakka!

Skrevet

Litt hår her og der kan jeg leve, liker det naturlig. Tattis derimot er turnoff.

Anonymkode: 154db...465

Gjest CatPerson123
Skrevet

Noen få små tatoveringer hos damer er kjempefint, synes jeg hvertfall! Nå er jo jeg en dame som liker menn, men ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...