AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Noen som har vært der i det siste? Bor ca. 60 min. kjøretur unna grensen. Må leve low fodmap en stund (laktosefritt og glutenfritt). Aldri handlet i Sverige pga. "fritt for" matvarer. Men vet at mange med cøliaki har reist over pga. at det ofte er billigere. Men noen som vet hvordan det er nå? Anonymkode: 6c095...621
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har vært der i det siste? Bor ca. 60 min. kjøretur unna grensen. Må leve low fodmap en stund (laktosefritt og glutenfritt). Aldri handlet i Sverige pga. "fritt for" matvarer. Men vet at mange med cøliaki har reist over pga. at det ofte er billigere. Men noen som vet hvordan det er nå? Anonymkode: 6c095...621 Var der forige uke og prisene på glutenfri mat er det samme som i Norge nå. Anonymkode: 6dca5...835 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Det er ca halv pris på det meste av glutenfri bakevarer og knekkebrød, og pasta har ca 25-30% lavere pris. Anonymkode: f842c...21d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Laktosefri melk har vært mue rimeligere i lengre tid. Hvordan prisen er nå er jeg noe usikker på. Holdbarhetsdatoen på denne er, eller har i alle fall vært, kortere enn her hjemme dessverre. Synd vi ikke har opplevd samme holdbarhet som her til lands for den er lang. Da hadde vi handlet melk for 3 måneder. Anonymkode: 96c6f...cdf
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Vet ikke hvordan prisen er nå. Men meny har noen ganger 30% rabatt på fri for varer. De hadde det nå nylig, og da handlet jeg mye. Var i Sverige i fjor sommer, og fikk varene på meny billigere enn i Sverige da. Og prisene har jo økt i Sverige siden den gang. Så pass på tilbud. Spar har og 3 for 2, på noen av fri for produktene. Anonymkode: 5466d...d3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå