Gjest Mona26 Skrevet 22. desember 2005 #1 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei alle sammen ! Jeg er nå 8 uker på vei og har absolutt ingen symptomer i det hele tatt.. Da begynner jo tankene å rase, er fosteret dødt osv... Kjente litt kvalme og var fryktelig trøtt i uke 5 og 6, men etter det ga symtomene seg helt. Noen som kan berolige meg med at dette er normalt ? Har ikke hatt noen form for blødninger eller brunaktig utflod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. desember 2005 #2 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvis du leter litt nedover på siden her så finner du tråder om folk som har vært 5 mnd på vei før de har merket noe. Tror det er normalt både å merke tidlig og å merke sent, vi er alle forskjellige Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 22. desember 2005 #3 Del Skrevet 22. desember 2005 Det er helt vanlig! Vær glad du ikke har de plagsomme symtomene som det er flest av i det første trimesteret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2005 #4 Del Skrevet 22. desember 2005 Er du veldig bekymret kan du jo få time til privat ul. Symptomer som forsvinner er kjipt, og jeg forstår din engstelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 22. desember 2005 #5 Del Skrevet 22. desember 2005 Ta en privat UL, så blir du mye roligere. Når det er sagt, vær glad for at du slipper unna kvalmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #6 Del Skrevet 22. desember 2005 Slapp av! Jeg hadde absolutt ingen symptomer da jeg var gravid, unntatt en voksende mage da selvfølgelig... Alt er sikkert helt fint, og det er like normalt å ikke merke noe som å merke det masse (det er bare det at man hører oftere om de som har et lite "helvete")! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 22. desember 2005 #7 Del Skrevet 22. desember 2005 Slapp av! Jeg hadde absolutt ingen symptomer da jeg var gravid, unntatt en voksende mage da selvfølgelig... Alt er sikkert helt fint, og det er like normalt å ikke merke noe som å merke det masse (det er bare det at man hører oftere om de som har et lite "helvete")! ← Mitt første svangerskap var helt symptomfritt. Denne gangen harjeg derimot hatt mange. Slikt varierer fra svangerskap til svangerskap. Du kan jo også ta en ny test, så ser du om den fortsatt er positiv. Det kan være et alternativ til en evt UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2005 #8 Del Skrevet 22. desember 2005 Du kan jo også ta en ny test, så ser du om den fortsatt er positiv. Det kan være et alternativ til en evt UL ← Ikke for å skremme her nå, men HCG forsvinner ikke dersom fosteret er dødt. Å ikke ha symptomer i et svangerskap er ikke uvanlig, men jeg forstår at man blir engstelig for symptomer som forsvinner så tidlig som i uke 8. Men; alt er sikkert i den skjønneste orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 25. desember 2005 #9 Del Skrevet 25. desember 2005 Slapp av! Jeg hadde absolutt ingen symptomer da jeg var gravid, unntatt en voksende mage da selvfølgelig... Alt er sikkert helt fint, og det er like normalt å ikke merke noe som å merke det masse (det er bare det at man hører oftere om de som har et lite "helvete")! ← Ikke uteblitt mensen engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 27. desember 2005 #10 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg hadde ingen graviditets plager i svangerskapet. Joda. var en periode jeg var ekstra trøtt. Men kvalmen er vel det som er mest "beryktet", men det hadde jeg ikke, heller ikke halsbrann som mange får. Når jeg var 8 uker på vei hadde jeg heller ingen symtomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mona26 Skrevet 28. desember 2005 #11 Del Skrevet 28. desember 2005 Tusen takk for alle svar ! Ble litt roligere nå, skal til lege neste tirsdag så jeg får høre hva han sier, kanskje jeg tar en privat UL, men mest sannsynelig går det vel bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sint Skrevet 5. januar 2010 #12 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke for å skremme her nå, men HCG forsvinner ikke dersom fosteret er dødt. Å ikke ha symptomer i et svangerskap er ikke uvanlig, men jeg forstår at man blir engstelig for symptomer som forsvinner så tidlig som i uke 8. Men; alt er sikkert i den skjønneste orden! skjønner ikke at slike som deg må svare! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. januar 2010 #13 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei alle sammen ! Jeg er nå 8 uker på vei og har absolutt ingen symptomer i det hele tatt.. Da begynner jo tankene å rase, er fosteret dødt osv... Kjente litt kvalme og var fryktelig trøtt i uke 5 og 6, men etter det ga symtomene seg helt. Noen som kan berolige meg med at dette er normalt ? Har ikke hatt noen form for blødninger eller brunaktig utflod. AKKURATT det samme som meg. Kvalmen forsvant for noen dager siden. Men tror det er normalt den kommer og går. Jeg skal ta privat ul uke 9. Kanskje du bør det, så du slapper av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå