AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 For ca 2 år siden spurte en gutt meg om vi skulle være kjærester, jeg har likt han siden 7.klasse og nå er jeg 24 år. da han var på besøk til klassen min 1 time. Noen år før han spurte begynte jeg i samme jobb som han og var singel, men han hadde type. Etter jeg fikk sparken har jeg ikke snakket med han siden vi jobbet sammen. Men jeg fant ut at di hadde slått opp. Uansett når han spurte meg ville jeg så gjerne si ja, men jeg viste ikke va jeg skulle svare så jeg sprang fra klubben vi var på og hjem. Jeg har i etter tid prøvd å ringt han, send melding, snapper osv. Jeg hadde på en måte gitt han opp og fikk meg en annen type som jeg var litt interessert i men jeg gråt Mye det første halv året vi var sammen, var mye svimmel og jeg tenkte mye på han andre og håpet han venta på meg så jeg kunne spørre han om dt samme tilbake. Men for noen dager siden sjekket jeg Facebook, jeg er inne på profilen hans og han har fått seg type og hun virker mye bedre enn meg. Jeg er kjempe trist og vet jeg har gjort en stor tabbe. Tror di kommer til å gifte seg og kommer aldri til å møte han igjen! hva skall jeg gjøre? Er fortsatt sammen med typen, men vet jeg hadde store følelser for han første. Anonymkode: 937d8...c80
ClausSaus Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): For ca 2 år siden spurte en gutt meg om vi skulle være kjærester, jeg har likt han siden 7.klasse og nå er jeg 24 år. da han var på besøk til klassen min 1 time. Noen år før han spurte begynte jeg i samme jobb som han og var singel, men han hadde type. Etter jeg fikk sparken har jeg ikke snakket med han siden vi jobbet sammen. Men jeg fant ut at di hadde slått opp. Uansett når han spurte meg ville jeg så gjerne si ja, men jeg viste ikke va jeg skulle svare så jeg sprang fra klubben vi var på og hjem. Jeg har i etter tid prøvd å ringt han, send melding, snapper osv. Jeg hadde på en måte gitt han opp og fikk meg en annen type som jeg var litt interessert i men jeg gråt Mye det første halv året vi var sammen, var mye svimmel og jeg tenkte mye på han andre og håpet han venta på meg så jeg kunne spørre han om dt samme tilbake. Men for noen dager siden sjekket jeg Facebook, jeg er inne på profilen hans og han har fått seg type og hun virker mye bedre enn meg. Jeg er kjempe trist og vet jeg har gjort en stor tabbe. Tror di kommer til å gifte seg og kommer aldri til å møte han igjen! hva skall jeg gjøre? Er fortsatt sammen med typen, men vet jeg hadde store følelser for han første. Anonymkode: 937d8...c80 Han fyren du er sammen med, men som du er mindre interessert i enn denne andre… er han et menneske? Eller er han bare en rekvisitt i den store fortellingen om deg, som du kan bruke akkurat slik du vil?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Det er lov til å sende en melding til han første. Hvis du er så forelska og han også var det. Så ser du hvor det ender. Vil han fortsette med hun han er med nå, så får du ihvertfall en avslutning. Du må prøve før du gir opp, og jeg ville aldri gitt dette rådet hvis bakgrunnen ikke var som den nå er. Prøv før de gifter seg! Anonymkode: a4a87...f80
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Kan være at jeg nå har fått sett hvordan dt ender/endte kanskje han har gått videre og er ferdig og lei av å vente på meg. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er lov til å sende en melding til han første. Hvis du er så forelska og han også var det. Så ser du hvor det ender. Vil han fortsette med hun han er med nå, så får du ihvertfall en avslutning. Du må prøve før du gir opp, og jeg ville aldri gitt dette rådet hvis bakgrunnen ikke var som den nå er. Prøv før de gifter seg! Anonymkode: a4a87...f80 Anonymkode: 937d8...c80
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være at jeg nå har fått sett hvordan dt ender/endte kanskje han har gått videre og er ferdig og lei av å vente på meg. Anonymkode: 937d8...c80 Men prøv da! Du må jo handle her. Anonymkode: a4a87...f80
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Oh my god. Tenker det er greit å starte med en henvisning til psykolog Anonymkode: e1fd3...17a
Hemmeligas Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Oh my god. Tenker det er greit å starte med en henvisning til psykolog Anonymkode: e1fd3...17a Hva mener du med det? 1
Perelandra Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod
Anbefalte innlegg