AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Jeg er bekymret, men samtidig når jeg ser hvordan han oppfører seg etter bruddet er jeg sikker jeg tok riktig beslutning. Nå føler jeg denne personen ikke er helt god 😔. Uten å gå inn på forholdet for mye, ble det slutt rundt jul. Nå gjør han veldig mye dumt, ting som kan få konsekvenser for ham senere, oppfører seg veldig egoistisk. Jeg sier i fra men han hører ikke på meg, litt sånn FU attitude når jeg prøver å hjelpe. Er dette normalt, vil gå over? Anonymkode: 67059...69b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Det er en eks. Move on, dette har du ingenting med. Anonymkode: 41b38...bd9 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en eks. Move on, dette har du ingenting med. Anonymkode: 41b38...bd9 Sant, men han er far også. Jeg føler jeg må prøve å redde han for hans barns skyld. Anonymkode: 67059...69b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Med mindre dere har felles barn så er ikke dette noe som angår deg. Du slo opp med ham, og så skal du fortsatt diktere livet hans..? Det synes jeg er skikkelig FU fra deg. Anonymkode: afa0f...a67 2
Hjelpsom Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er bekymret, men samtidig når jeg ser hvordan han oppfører seg etter bruddet er jeg sikker jeg tok riktig beslutning. Nå føler jeg denne personen ikke er helt god 😔. Uten å gå inn på forholdet for mye, ble det slutt rundt jul. Nå gjør han veldig mye dumt, ting som kan få konsekvenser for ham senere, oppfører seg veldig egoistisk. Jeg sier i fra men han hører ikke på meg, litt sånn FU attitude når jeg prøver å hjelpe. Er dette normalt, vil gå over? Anonymkode: 67059...69b Siden du skriver så lite om omstendighetene rundt bruddet og hva han faktisk gjør nå så er det jo fryktelig vanskelig å si om det han gjør er normalt og hvorfor han avviser dine råd. Brudd kan føles og er ekstremt hardt. Mange menn starter å drikke, mange isolerer seg og mange neglisjerer barna også videre. Noen blir ferdig med sørgeperioden tidlig og noen igjen sørger lenge osv. Er det felles barn? Endret 11. februar 2023 av Useless 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Med mindre dere har felles barn så er ikke dette noe som angår deg. Du slo opp med ham, og så skal du fortsatt diktere livet hans..? Det synes jeg er skikkelig FU fra deg. Anonymkode: afa0f...a67 Ja utrolig slemt av meg å bry meg. Anonymkode: 67059...69b
Hjelpsom Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Med mindre dere har felles barn så er ikke dette noe som angår deg. Du slo opp med ham, og så skal du fortsatt diktere livet hans..? Det synes jeg er skikkelig FU fra deg. Anonymkode: afa0f...a67 Selv om de ikke er sammen lenger så kan hun jo ha oppriktig omsorg for han! Jeg har enorm omsorg for min eks og det er viktig for meg at hun har det bra.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 Hvilke dårlige valg er det han tar, tenker du? Anonymkode: 91734...a7d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke dårlige valg er det han tar, tenker du? Anonymkode: 91734...a7d Ulovligheter, ting som ikke er bra. Anonymkode: 67059...69b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #10 Skrevet 11. februar 2023 Narkotika? Anonymkode: 91734...a7d
Hjelpsom Skrevet 11. februar 2023 #11 Skrevet 11. februar 2023 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ulovligheter, ting som ikke er bra. Anonymkode: 67059...69b Kjære deg, å komme med sånne smådrypp uten noe substans blir jo bare tull. Du svarer ikke på om dere har felles barn, du svarer ikke på omstendighetene rundt bruddet etc, men vil likevel ha råd. Hvis du ønsker råd fra andre så må du jo gi dem noe å gå ut fra som de kan forholde seg til og kanskje kan sammenlignes med egne opplevelser og erfaringer. Endret 11. februar 2023 av Useless 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 Går det utover barna? Kan de skades? Kan han miste jobben, miste lappen, havne i fengsel? Anonymkode: 91734...a7d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 Til å ha slått opp må jeg si at du engasjerer deg i overkant mye. La nå han lage sine egne erfaringer, det er da hans liv. Anonymkode: d2400...528 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #14 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er bekymret, men samtidig når jeg ser hvordan han oppfører seg etter bruddet er jeg sikker jeg tok riktig beslutning. Nå føler jeg denne personen ikke er helt god 😔. Uten å gå inn på forholdet for mye, ble det slutt rundt jul. Nå gjør han veldig mye dumt, ting som kan få konsekvenser for ham senere, oppfører seg veldig egoistisk. Jeg sier i fra men han hører ikke på meg, litt sånn FU attitude når jeg prøver å hjelpe. Er dette normalt, vil gå over? Anonymkode: 67059...69b Hvorfor bryr du deg? Dere har ikke barn sammen. Kom deg videre Anonymkode: 8d76d...0c0 1
AllGoodNamesRGone Skrevet 11. februar 2023 #15 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er bekymret, men samtidig når jeg ser hvordan han oppfører seg etter bruddet er jeg sikker jeg tok riktig beslutning. Nå føler jeg denne personen ikke er helt god 😔. Uten å gå inn på forholdet for mye, ble det slutt rundt jul. Nå gjør han veldig mye dumt, ting som kan få konsekvenser for ham senere, oppfører seg veldig egoistisk. Jeg sier i fra men han hører ikke på meg, litt sånn FU attitude når jeg prøver å hjelpe. Er dette normalt, vil gå over? Anonymkode: 67059...69b Med mindre dere har felles barn, så ignorer han. Fullt mulig han kun gjør dette for å få din omsorg og oppmerksomhet. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #16 Skrevet 11. februar 2023 Useless skrev (1 time siden): Selv om de ikke er sammen lenger så kan hun jo ha oppriktig omsorg for han! Jeg har enorm omsorg for min eks og det er viktig for meg at hun har det bra. Du er jo besatt av eksen din så det blir noe annet. Anonymkode: e6ac2...a8a 1
Hjelpsom Skrevet 11. februar 2023 #17 Skrevet 11. februar 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Du er jo besatt av eksen din så det blir noe annet. Anonymkode: e6ac2...a8a Hun er også mammaen til vår sønn, så ja jeg bryr meg om henne og hvordan hun har det.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #18 Skrevet 11. februar 2023 eksen min blåste bort all sin EK på morsomme hobbyer som han skulle bli rik på. Og på aksjer. Trodde han var big boss som visste alt. 500 000 borte, sikkert mer og. Han overtalte meg også på å bruke penger på aksjer, så jeg tapte 90 000,, hadde angst hele tida i den perioden etter bruddet. Nå har jeg investert i bolig og mine 400 000 har økt til sikkert en mill. Anonymkode: 08387...f39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå