Gå til innhold

Tips med hensyn til ukontrollerte tårer/gråting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne som plages med ekstreme følelser både positive og negative. 

Det verste er når man ikke klarer å la være å gråte på offentlige steder. 

Er det noen som har tips for hvordan man kan la være, tårene triller bare og jeg klarer ikke stoppe det. Jeg har blitt vant til det til en viss grad, slik at jeg gir litt faen i det hvis jeg får blikk fra andre. De kan vel ikke hjelpe annet,  enn å lure på hva har skjedd. Så jeg syns det ikke er så pinlig lenger, kun pinlig fordi noen sikkert ønsker å hjelpe, men jeg trenger ikke hjelp.

Det jeg er redd for er at en tanke ødelegger dagen på jobb  (igjen) eller andre viktige situasjoner. 

Jeg vet ikke om dette er depresjon fordi det kommer og går. Er ikke i konstant nedstemthet, bare kortere perioder av å være " lei I seg". Det kan også være utløst av film/musikk. 

Noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 9d2ab...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er deprimert og kjenner meg igjen.  Nå har jeg en jobb hvor jeg ofte kan gråte i fred fordi ingen ser meg. Men når jeg er på besøk hos folk så går jeg mye på badet fordi jeg gråter mye. 

Anonymkode: e36ce...d09

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg er deprimert og kjenner meg igjen.  Nå har jeg en jobb hvor jeg ofte kan gråte i fred fordi ingen ser meg. Men når jeg er på besøk hos folk så går jeg mye på badet fordi jeg gråter mye. 

Anonymkode: e36ce...d09

Anonymkode: 9d2ab...067

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...