Gå til innhold

Gjorde noe forferdelig tåpelig i helgen..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

uff, om man kunnet skru klokken tilbake! har holdt på med en fyr en stund nå, men har ikke følt at dette har vært det rette. så tidlig forrige uke, dumpet jeg ham.vet han føler veldig mye for meg, veldig forelsket og har fortalt meg at jeg er en sånn han vil satse på. så han ble såret da jeg fortalte ham at jeg ikke følte som ham, og ikke så noen fremtid sammen. dagene har gått greit, og på lørdag var det ut på byen. hadde det veldig artig, masse kjentfolk, og liiitt for å mye å drikke... da jeg kommer hjem igjen, har romvennene mine invitert til nachspiel, og hvem andre enn ham jeg dumpet sitter der... vi har felles kjente, og ene venninnen min hadde dratt han og noen kompiser med seg. veeel... for å si det sånn,endte med at han overnattet og vi hadde sex.. forsåvidt meeeeget god sex, men ikke særlig smart. så, nå har jo han øynet håp igjen, og sender sms og mail om hvor herlig jeg er og vil vi skal prøve på nytt.. selv sitter jeg her og er flau over hvor dum en kan bli!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kanskje dumt men du har jo sagt til han at du ikke vil ha han. Syns du bare skal glemme hele greia og si rett ut til han at det var dumt.

Hadde du vært en gutt, hadde du ikke tatt dette så tungt. Det er han som er forelsket og bør derfor passe på hva han gjør.

Høres litt bitchete ut men vi jenter har alltid så mye å ta hensyn til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du ber jo om problemer , jente, hva med å tenke gjennom neste gang du involverer deg med gutter, at du skal unngå å såre dem?

Nå må du lære av dette, og ikke såre flere gutter på den måten...

Du utnytter han jo helt klart, så nå må du vente deg at etter den søte kløe , kommer den sure svie...

Du aner jo ikke hvordan han vil reagere nå fremover!

kanskje han vil begynne å forfølge deg, eller bombardere deg med mail og telefoner.....

Eller så går det bra, og han glemmer deg etterhvert...

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogget Sissi

Du vil ikke være sammen med/ha et forhold til denne fyren - det har du full rett til ikke å ville.

Dette må han forstå.

Du har sagt det, og det virker som om han skjønner det.

Kort tid etterpå havner dere til sengs etter en fest. Ikke en heeeeelt uvanlig situasjon vil jeg påstå. Uansett - han ser på dette som opptakten til mer - at du har ombestemt deg og vil satse likevel.

For deg var det noe som skjedde der og da (lettvint - ikke sant - du kjenner jo fyren fra før.....). Dumt? Selvfølgelig. Grunn til å grave deg ned og aldri komme opp igjen? NEI - absolutt ikke.

Hva gjør du nå? Forteller han en gang til at du ikke vil. Igjen, og igjen og igjen. Og at du hadde det hyggelig på festen og at det var ok å ha sex med han, men at det ikke har endret dine følelser for han. Du trenger ikke å gå rundt å plage deg selv med hvor fæl du er, eller at du "må slutte å såre gutter". Men jeg tror at du må ta en ordentlig prat med fyren, han inbiller seg nå at dere har noe "på gang" igjen, og det må du fortelle han snarest at dere ikke har. Vær klar og tydelig, så synker det inn. Javel, han blir såra og lei seg, og nei det er ikke hyggelig å såre noen, men er det bedre å holde på med noe som er helt feil??

Og så må du be veninnene dine om ikke å invitere fyren på nachspiel.

Og så lar du vær å gjøre samme tabben igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

8)

ALLE gjør noe dumt iblant! Men hvorfor angre for det?

Du hadde det godt der og da, la gutten få vite det, samtidig som du sier at det var kun sex og ingen invitasjon til noe mer. La gutten få føle seg kry over denne natten! La ham få styrket selvtillit selv om du ikke har følelsene for ham til å innlede et forhold. Tror nok han vil forstå om du snakker seriøst med ham på en positiv men presis måte. :wink:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Kanskje dumt men du har jo sagt til han at du ikke vil ha han. Syns du bare skal glemme hele greia og si rett ut til han at det var dumt.

Hadde du vært en gutt, hadde du ikke tatt dette så tungt. Det er han som er forelsket og bør derfor passe på hva han gjør.  

Høres litt bitchete ut men vi jenter har alltid så mye å ta hensyn til!

Men han hun dumpet er jo gutt......!!! Og han tar det tungt!!!!!!! (virker det som)

Er man forelsket og blir dumpet, så er det følelsen og stadiene man må igjennom som er vesentlig.... Ikke hvilket kjønn man er!!!

Synd hvis du er av den oppfatning av at alle gutter tar så lett på ting og kommer seg videre......

Følelser kan leses på forskjellige måter men er det samme uansett!! Mennesker generelt er forskjellige på mange måter, noen gutter tenker annerledes enn andre, og godt er det for da er det lettere å sette pris på de som eventuelt ikke er like kyniske.....!!! Men, man kan ikke gjemme under en kam at mange jenter også gir ofte f......!

Til deg som skrev hovedinnlegget!

Jeg tror virkelig du skal se på dette som et tilbakelagt stadium..

Fortell han at ingenting har endret seg, og at han heller fortjener å oppleve lykken med å være sammen med en jente som føler det samme som han!!!

Ingen har sagt at det er slemt å være ærlig selv om det kanskje kan gjøre han lei seg, men det er jo mye bedre enn å lure han trill rundt!!!

Og neste gang dere evt. møtes i fylla, så la han være!! :wink:

Utfallet kan jo ende med at han blir bitter og sur hvis du fortsetter slik.... Og det er jo ingen hensikt....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,-

Jeg synes det er for TÅPELIG å skylde på at du hadde fått for mye å drikke. Du var åpenbart ikke så full, du visste hva du gikk med på. Ikke legg skylden på ham. Du hadde tydeligvis lyst på det samleiet, ellers hadde du bare sagt nei. Du hadde dine romvenner der og ville således ikke hatt noen problemer hvis du hadde avvist ham. Du skryter av hvor god sex dere hadde også??????? Dette er noe av det dummeste jeg noen gang har lest. Jeg håper han har vett nok i hode til å bare overse deg etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Klart det var tåpelig av meg, er jo det jeg innleder hele innlegget med! Legger ikke skylden ham eller på at jeg var full, tar hele skylden på meg min egen kappe. Men - fakta er at jeg var full og kåt, og han var der - og ja, sexen var god den! Poenget er heller at jeg er fullstendig klar over at det var en tåpelig ting å gjøre, og hvordan jeg skal forholde meg til ham i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke vil ha ham, må du jo si det! Det er ikke bra å være sammen med en man ikke vil ha... Da ender det med at du ikke tåler ham til slutt...

Det er tøft å måtte såre noen, men av og til må man d... Jeg var sammen med en fyr ca 3mnd etter alle mine følelser var borte, bare for at jeg ikke klarte å dumpe ham... Ille, men det må gjøres...

Det dere gjorde var dumt, men du kan ikke forandre på det nå... Se fremover, han kommer nok over det etter en stund... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...