Gå til innhold

Menn som blir helt besatte& stalke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg hadde aldri sett for meg at jeg skulle bli stalket. Denne personen er sinnsykt besatt av meg. Tinderdaten som jeg trodde skulle avsluttes rolig og fin m endte opp i 2-3 mnd i strekk med massevis av meldinger og stalking i ettertid. Om hvor mye han liker meg at jeg  skal være dronningen hans fremover dvs at jeg skal befale hva han skal gjøre, og at han skal høre på meg, jeg ler😆. Fyren lever i helt ville fantasier! Ikke nok med det, men vi har hatt diskusjoner også angående at han må slutte å ta kontakt pga jeg ikke er interessert, han gir seg ikke, han sier: jeg skal gjøre alt det du ber om, du skal og gjerne gi meg konsekvenser om jeg gjør noe rart.

Det går 2-3 dager uten kontakt på snap da, så tar han igjen kontakt sender meg en bitmoji av meg på dronningsstolen og sier: jeg må ha ei som deg som kan disiplinere meg. Jeg har sagt 8 ganger at jeg ikke er interessert og at han må komme seg videre og glemme meg. Men nei det gir seg ikke. jeg har til og med sagt ifra høflig: vi avslutter dette som venner og lykke til videre. Han svarer: neii, du skal være min lille pus<3 mannen er oppi det hele ganske morsom så får meg en god latter😅 men kan han ikke bare finne seg noen andre eller hva foregår i hjernen til de som stalker bevisst? Jeg hører ofte at jeg er veldig pen, og han tok insj til kyss sist gang og holdt meg i hendene lenge og lekte med håret mitt. Han er midt på treet, men fin kropp. Men virker som han  som er overlykkelig for å ha funnet seg ei  dame plutselig. Han søker forhold til og med, det har han sagt hele tiden. Men etter en date blodig alvor, at mannen skulle bli helt besatt av meg. Jøss.  

Anonymkode: 43366...8fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokk på alle kanaler. 

Anonymkode: 2b3ed...9c5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg hadde i alle fall blokkert henne i hans sko.

Skrevet
Made4u skrev (2 timer siden):

Ja, jeg hadde i alle fall blokkert henne i hans sko.

På hvilken måte har hun plaget han så mye at han må blokkere? 😂

Anonymkode: 2454e...06d

Skrevet

Du sier det jo selv, det er sinnsykt. Mulig han har en hekt, det kan skyldes mixed signals så du må være tydelig at du ikke ønsker kontakt, ikke noe fnising når du sier det. 

Anonymkode: 31024...c85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På hvilken måte har hun plaget han så mye at han må blokkere? 😂

Anonymkode: 2454e...06d

Se hvordan hun fremstiller seg selv, kvalmt

Skrevet

Når du fortsetter å ha han på snap, åpne meldingene og svare han så legger du jo opp til at han fortsetter kontakten.

BLOKK han

Anonymkode: d25be...17b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ganske vanlig at folk blir stalket, og du skal vite at det kan bli farlig. Sett helt klare grenser, og hold på dem.
Dokumenter at du klart signaliserer at du ikke vil ha kontakt, og ta skjermdump av meldingen du får inn.
Gjør det klart at du går til politiet om du får flere meldinger. Jeg syns du skal blokkere i alle kanaler og be om et kontaktforbud. Hver gang han prøver å kontakte deg etter at politiet belsutter forbud mot kontakt er en forbrytelse, og du kan anmelde.

Ved å ikke respektere grenesene dine viser han at han ikke respekterer deg. Du kan ikke ha tillit til en slik person.

• Nyttig 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Altså jeg hadde aldri sett for meg at jeg skulle bli stalket. Denne personen er sinnsykt besatt av meg. Tinderdaten som jeg trodde skulle avsluttes rolig og fin m endte opp i 2-3 mnd i strekk med massevis av meldinger og stalking i ettertid. Om hvor mye han liker meg at jeg  skal være dronningen hans fremover dvs at jeg skal befale hva han skal gjøre, og at han skal høre på meg, jeg ler😆. Fyren lever i helt ville fantasier! Ikke nok med det, men vi har hatt diskusjoner også angående at han må slutte å ta kontakt pga jeg ikke er interessert, han gir seg ikke, han sier: jeg skal gjøre alt det du ber om, du skal og gjerne gi meg konsekvenser om jeg gjør noe rart.

Det går 2-3 dager uten kontakt på snap da, så tar han igjen kontakt sender meg en bitmoji av meg på dronningsstolen og sier: jeg må ha ei som deg som kan disiplinere meg. Jeg har sagt 8 ganger at jeg ikke er interessert og at han må komme seg videre og glemme meg. Men nei det gir seg ikke. jeg har til og med sagt ifra høflig: vi avslutter dette som venner og lykke til videre. Han svarer: neii, du skal være min lille pus<3 mannen er oppi det hele ganske morsom så får meg en god latter😅 men kan han ikke bare finne seg noen andre eller hva foregår i hjernen til de som stalker bevisst? Jeg hører ofte at jeg er veldig pen, og han tok insj til kyss sist gang og holdt meg i hendene lenge og lekte med håret mitt. Han er midt på treet, men fin kropp. Men virker som han  som er overlykkelig for å ha funnet seg ei  dame plutselig. Han søker forhold til og med, det har han sagt hele tiden. Men etter en date blodig alvor, at mannen skulle bli helt besatt av meg. Jøss.  

Anonymkode: 43366...8fd

Hvorfor gidder du å diskuter dette? «Få deg en god latter»? Bare blokkerer han og gå videre. 

• Nyttig 2
Skrevet

Virker ikke som du har sagt skikkelig ifra. Hva mener du egentlig med stalking? 

Jeg har flere som jeg har blokkert som lager nye profiler og brukere som dukker opp igjen. Heldigvis ikke blitt noe fysisk stalking, men.. 

Skrevet

Han liker at du avviser ham. Han er underdanig, så du blir ikke kvitt ham sånn dere holder på. Jeg tror ikke at han er særlig farlig, men pass på litt kanskje. 

Anonymkode: 1f68d...7b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...