Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er flaut, men jeg sliter skikkelig med å stole 100% på kjæresten min. Jeg blir stresset når han er ute på byen og ikke sender meg mld på flere timer. Og han er mye ute på byen eller med vennene sine så dere kan se for dere stresset jeg dealer med i hverdagen😅

Jeg har jobbet med usikkerheten min og syntes jeg har blitt bedre med årene, men ikke nok. Jeg vil ikke dytte han vekk fra meg pga min usikkerhet. Jeg tror at mye av usikkerheten min stammer fra tidligere erfaringer. 

Kan være at jeg og er litt «små sjalu» på kompisene til kjæresten fordi de finner på så mye gøy sammen. Og med meg så er jeg bare der. Han vet at jeg alltid er der og tilgjengelig.

Anonymkode: cf927...6a2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle mine forhold har jeg og kjæresten vært ute på byen sammen og vært med venner sammen. Så det er ikke rart du stresser når han ikke bryr seg om deg. 

Er det ikke bedre å være kjæreste som også er en venn? 

Han der er ikke bra for deg. Det er ingenting galt med deg og du har ikke noe å jobbe med. Han derimot... 

Anonymkode: b3ead...560

• Nyttig 2
Skrevet

Man kan dessverre aldri stole på det motsatte kjønn.  Å stole på noen med hensyn yil kjærlighet er naivt.

Anonymkode: cb59f...46d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville du gjerne vært med, eller gått på byen bare du og han?

Anonymkode: 90fe6...642

Skrevet (endret)
6 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er flaut, men jeg sliter skikkelig med å stole 100% på kjæresten min. Jeg blir stresset når han er ute på byen og ikke sender meg mld på flere timer. Og han er mye ute på byen eller med vennene sine så dere kan se for dere stresset jeg dealer med i hverdagen😅

Jeg har jobbet med usikkerheten min og syntes jeg har blitt bedre med årene, men ikke nok. Jeg vil ikke dytte han vekk fra meg pga min usikkerhet. Jeg tror at mye av usikkerheten min stammer fra tidligere erfaringer. 

Kan være at jeg og er litt «små sjalu» på kompisene til kjæresten fordi de finner på så mye gøy sammen. Og med meg så er jeg bare der. Han vet at jeg alltid er der og tilgjengelig.

Jeg slet med det samme. Ble stresset når hun var ute sammen med veninner og kom litt i panikkmodus og ble sjalu på vennene hennes og tenkte alltid det verste. Det var tidligere erfaringer og opplevelser for meg også som var utslagsgivende.

Min ekskone hadde også det sånn tror jeg, men hun endret seg til det motsatte så det finnes håp om å klare å endre seg. Jeg husker en ting hun sa til meg som hun hadde lært. Du kan ikke få gjort noe med de tingene du ikke kan kontrollere, man må bare lære seg å akseptere det og slappe av- Det er lett å si men vanskelig å gjennomføre.

Endret av Useless
  • Liker 2
Skrevet

Er du noen gang med han ute på byn? 

Anonymkode: bdce1...b20

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det ikke lurere å finne en fyr som ikke jevnlig er på byen? 

Anonymkode: 18b43...4e3

Skrevet

Du takler usikkerhet og sjalusi på en forbilledlig måte.
Du rydder i følelsene dine der de hører til; inne i deg selv.

• Hjerte 1
Skrevet

Det er ekstra kjipt når du endelig lærer å stole på noen, at du kan slappe av og alt bare fryd og gammen.
Men så stoler ikke hen på deg. Opptakt til ballade.

Anonymkode: 129db...f38

Skrevet

Er umulig fra din HI å vite om det er du, kjæresten eller begge som bør gjøre endringer.

Skrevet

Du burde lære deg å stole på deg selv. Med trygghet på deg selv er det enklere å stole på andre, fordi man vet at man ikke går under fullstendig dersom noen faktisk svikter. 

Anonymkode: b7bce...7d6

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis min mann er ute på byen uten meg er det utelukkende fordi det er en firmafest eller noe, og selv da kan jo partnere være invitert. De fleste ønsker jo gjerne å ha med kjæresten på sosiale ting. 

Er alle kompisene hans single?

Anonymkode: 6d150...161

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ville du gjerne vært med, eller gått på byen bare du og han?

Anonymkode: 90fe6...642

Kan gjerne bli med han ut med kompisene jeg vet de liker meg, men virker ikke ut som at kjæresten har så lyst til det lenger.

Nå har jeg ikke akkurat spurt han om det på lenge så vet ikke 100% på om det er realiteten.

Skrevet
Useless skrev (10 timer siden):

Jeg slet med det samme. Ble stresset når hun var ute sammen med veninner og kom litt i panikkmodus og ble sjalu på vennene hennes og tenkte alltid det verste. Det var tidligere erfaringer og opplevelser for meg også som var utslagsgivende.

Min ekskone hadde også det sånn tror jeg, men hun endret seg til det motsatte så det finnes håp om å klare å endre seg. Jeg husker en ting hun sa til meg som hun hadde lært. Du kan ikke få gjort noe med de tingene du ikke kan kontrollere, man må bare lære seg å akseptere det og slappe av- Det er lett å si men vanskelig å gjennomføre.

Tusen takk akkurat det jeg føler på. Du har helt rett jeg må bare akseptere at jeg ikke kan ha kontroll på alt. 
Jeg må og være mer selvstendig og selvsikker, det skal jeg jobbe med!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Er det ikke lurere å finne en fyr som ikke jevnlig er på byen? 

Anonymkode: 18b43...4e3

Har faktisk tenk mye på dette i det siste og

Skrevet

Har han gjort noe for at du stoler mindre på han? Isåfall er det han som må ordne opp ikke du

Anonymkode: 47b43...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...