AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #21 Del Skrevet 11. februar 2023 Helt enig! Men tror ikke akkurat forumet representerer den gjennomsnittlige nordmann heller da.. Anonymkode: 6918c...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #22 Del Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt enig! Men tror ikke akkurat forumet representerer den gjennomsnittlige nordmann heller da.. Anonymkode: 6918c...800 Håper virkelig du har rett🙁 Anonymkode: cc07d...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #23 Del Skrevet 11. februar 2023 Jeg tør ikke eks spørre om barna mine,om ting som har med mannskap min å gjøre etc..for jeg vet hva slags svar jeg får. Som er synd for jeg har ikke så mange å snakke med eller spørre og det er mange mennesker her inne som vet mye og kan gi råd..men dessverre er det for mange av troll, Karen og mamma politi Anonymkode: 912a6...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #24 Del Skrevet 11. februar 2023 Jeg opplever ikke det, syns folk her er vennlige og hjelpsomme. kan det heller være det er noe med deg og trådene dine kanskje? Anonymkode: 53a53...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #25 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 14.21): Helt enig! Men tror ikke akkurat forumet representerer den gjennomsnittlige nordmann heller da.. Anonymkode: 6918c...800 Det tror nok dessverre jeg Anonymkode: cef9d...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå