Gå til innhold

Det er ikke graviditeten som ødela kroppen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

… før graviditeten var du tjukk så etterpå så du ut som du var spiseforstyrret og nå holder du på å bli tjukk igjen.

Sa mannen min da jeg sa at jeg følte kroppen min er så foranddra etter graviditet og at jeg ikke ser særlig bra ut lenger. 

Vi sleit med å få barn og måtte ha ivf forsøk så ja jeg trøstespiste og var tjukk. Og etter graviditeten så forsøkte jeg p ta meg sammen og nå ligger jeg midt i mellom. 

vi snakket om sexlivet vårt. Jeg sa at kanskje du kan gå ned på meg det er jo flere år siden . Han sa at set var det ikke, men kom til slutt til samme konklusjon som jeg. Han sier at han ikke liker det så godt. 

nå ligger jeg i senga med tårer i øynene og tenker at jeg ikke er bra nok på noe som helst slags måte. Han har ikke noe behov for annerledes sex enn tømme seg i meg etter vi har lagt oss. Jeg blir ofte avvist og bare det å ha sex på sofaen som en forandring vil han ikke. Har spurt hva han liker, om jeg kan gjøre noe , sexy undertøy, sted, hva vil han utforske 
og så videre, men nei.. så han vil ikke ha sex med meg da?

Noen som har opplevd lignende? 

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er bra nok. 

Min mann liker heller ikke så godt å gi oralsex, han gjør det bare av og til. Han er god på å runke meg da. 

Høres ut som du har hatt noen tøffe tak med å ikke bli gravid, så krevende if og selve svangerskapet. Du kan sikkert gjøre noe for å leve sunnere, men vinduer tror jeg det er å ha det gøy og å nyte, le og danse.

Anonymkode: 5985c...e16

• Liker 3
Skrevet
Sofahjørnet skrev (8 timer siden):

… før graviditeten var du tjukk så etterpå så du ut som du var spiseforstyrret og nå holder du på å bli tjukk igjen.

Sa mannen min da jeg sa at jeg følte kroppen min er så foranddra etter graviditet og at jeg ikke ser særlig bra ut lenger. 

Vi sleit med å få barn og måtte ha ivf forsøk så ja jeg trøstespiste og var tjukk. Og etter graviditeten så forsøkte jeg p ta meg sammen og nå ligger jeg midt i mellom. 

vi snakket om sexlivet vårt. Jeg sa at kanskje du kan gå ned på meg det er jo flere år siden . Han sa at set var det ikke, men kom til slutt til samme konklusjon som jeg. Han sier at han ikke liker det så godt. 

nå ligger jeg i senga med tårer i øynene og tenker at jeg ikke er bra nok på noe som helst slags måte. Han har ikke noe behov for annerledes sex enn tømme seg i meg etter vi har lagt oss. Jeg blir ofte avvist og bare det å ha sex på sofaen som en forandring vil han ikke. Har spurt hva han liker, om jeg kan gjøre noe , sexy undertøy, sted, hva vil han utforske 

For en egoist! Ikke la han bruke deg. Du har jo bare blitt en tømmestasjon for han. 🤢

Anonymkode: de361...d03

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Be han bruke Womanizer på deg. Hvis han er negativ til det også - for da tar han egentlig ikke på deg - er det bare å forlate han. Hvorfor skal man ha sex hvis det kun går for den ene? Og hvis han i tillegg er slem, hvorfor skal man da fortsette å være i et forhold? 

Anonymkode: db703...947

• Liker 9
Skrevet

Så...har ikke heterofile damer orgasme hver gang dere har sex?! Så egoistiske partnere dere har 😶

Anonymkode: 8d6ac...ccb

Skrevet

At han ikke liker å slikke trenger ikke å ha noe med deg å gjøre. Det er ikke alle jenter som liker å suge menn heller. Tenk hvis de da skulle presses til å gjøre det for å vise at de elsket mannen?

Enig i at dette sexlivet høres kjipt ut. Men man kan ikke tvinge noen til ting de ikke vil. Det går begge veier.

Anonymkode: e788c...47a

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg hadde aldri hatt sex med noen som bare tømte seg i meg igjen og igjen. Å ta en kjappis innimellom er digg, men ikke rutinemessig.

Han der hadde jeg sluttet å ha sex med og sagt at hvis vi skal ha sex må vi gjøre ting jeg også liker.

Men en som sier så stygge ting til deg er ikke en jeg hadde hatt sex med uansett.

Endret av Blåttvann
  • Liker 11
Skrevet
Sofahjørnet skrev (9 timer siden):

«… før graviditeten var du tjukk så etterpå så du ut som du var spiseforstyrret og nå holder du på å bli tjukk igjen».

Noe så respektløst og ufint sagt. Er det sånn han snakker til deg? Sånt snakk hadde jeg aldri akseptert. Da hadde jeg gått.

Utover det, så tenner han nok ikke på deg lenger, enten det er pga endret kropp eller annet. Dette høres ikke ut som et lykkelig forhold. 
Føler du at du har det bra med denne mannen?

Anonymkode: 858f2...4c3

• Liker 13
Skrevet

Om han ikke liker å gå ned på deg så betyr det ikke at han ikke elsker deg. Kan ikke tvinge noen til det.

Anonymkode: 30c31...8a4

• Liker 1
Skrevet

Helt riktig. Graviditet ødelegger ikke kroppen din. Det samme som ødelegger ugravide kropper gjorde det. Feil kosthold, ingen trening og generell latskap ødelegger kroppen din. De som var fit før graviditeten blir som regel det etter også, mens de som var litt sluskete før gjerne bare kollapser helt etterpå fordi de tross alt da har graviditeten å skylde på

Anonymkode: 3cd78...332

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For en forferdelig måte å snakke med en partner på 😳

Er du sikker på at dere er glade i hverandre? 

Anonymkode: 8aa77...584

• Liker 6
Skrevet
11 hours ago, Sofahjørnet said:

Sa mannen min da jeg sa at jeg følte kroppen min er så foranddra etter graviditet og at jeg ikke ser særlig bra ut lenger. Noen som har opplevd lignende? 

Du likte denne mannen så godt at du gjennomgikk ivf for å bli gravid med ham? Eller forandret han fullstendig personlighet etter dere fikk barn? 

Anonymkode: 00c77...353

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Helt riktig. Graviditet ødelegger ikke kroppen din. Det samme som ødelegger ugravide kropper gjorde det. Feil kosthold, ingen trening og generell latskap ødelegger kroppen din. De som var fit før graviditeten blir som regel det etter også, mens de som var litt sluskete før gjerne bare kollapser helt etterpå fordi de tross alt da har graviditeten å skylde på

Anonymkode: 3cd78...332

Latskap å være gjennom prøverør? Nå har jeg jammen hørt alt.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Latskap å være gjennom prøverør? Nå har jeg jammen hørt alt.

Hvor i all verden leser du det?

• Liker 8
Skrevet

Vi hadde litt kjedelig sex før graviditeten også. Og nei han pleier ikke snakke til meg på den måten da hadde jeg vel ikke reagert nå. 

Anonymkode: 54a2c...25f

Skrevet

Det handler ikke om å være for, men at graviditeten forandrer puppene, jeg har fått strekkmerker, magen blir litt skrukkete og så videre. Var det jeg tenkte på da jeg sa det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du likte denne mannen så godt at du gjennomgikk ivf for å bli gravid med ham? Eller forandret han fullstendig personlighet etter dere fikk barn? 

Anonymkode: 00c77...353

Ja vi har holdt sammen i 7 år og har hatt det veldig greit. Bortsett fra kjedelig sex de siste årene. 

Skrevet

Reis fra han. De dagene han har barnet (50/50 deling er vanlig) dere tydeligvis skal ha, og bruk de «fri»dagene til å trene og bli digg og få selvtilitt. Og finn deg da en mann som både slikker og er god i senga. Og som elsker deg selv om du går opp eller ned eller får strekkmerker og aldersforandringer. Sex skal være gøy. Og godt. Som voksen så er det det man fokuserer på. Ikke utseendet. Normale forandringer på den fronten skal ikke være et problem mtp sex og samliv. Det er hva man gjør d til. Sammen. 

Anonymkode: ac1ea...9d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så...har ikke heterofile damer orgasme hver gang dere har sex?! Så egoistiske partnere dere har 😶

Anonymkode: 8d6ac...ccb

jo…? men tydeligvis ikke alle? 

Jeg har i hvert fall det, selv alle ONS jeg har hatt har alle vært mer opptatt av min orgasme enn sin egen.

Anonymkode: 84215...064

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor i all verden leser du det?

TS skriver at hun trøstespiste fordi prøverørstida var så vanskelig. Da er det litt rart å kommentere at folk må slutte å være så lat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...