AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Har hatt en MA, og har hatt utskrapning etter denne. Er 4 dager siden inngrepet, og jeg er naturligvis i en følelsesladd prosess… ser de skriver at jeg bør ta en test etter ca 4’ukers tid. Men er dette noe jeg må, eller virkelig bør? Jeg er kjemperedd for å se to streker, altså fordi hcg ikke er nede enda. Jeg får liksom ikke følt nok på hvor kjipt det er atm, selv om jeg virkelig prøver å se andre lyspunkt… alt jeg vil er jo bare å bli mamma, og når vi opplevde en MA så ble det liksom veldig veldig alt-oppslukende… Anonymkode: 00f4d...6b1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Sier de de du bør ta en test om ca 4 uker så gjør du det. Anonymkode: 19a13...381
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har hatt en MA, og har hatt utskrapning etter denne. Er 4 dager siden inngrepet, og jeg er naturligvis i en følelsesladd prosess… ser de skriver at jeg bør ta en test etter ca 4’ukers tid. Men er dette noe jeg må, eller virkelig bør? Jeg er kjemperedd for å se to streker, altså fordi hcg ikke er nede enda. Jeg får liksom ikke følt nok på hvor kjipt det er atm, selv om jeg virkelig prøver å se andre lyspunkt… alt jeg vil er jo bare å bli mamma, og når vi opplevde en MA så ble det liksom veldig veldig alt-oppslukende… Anonymkode: 00f4d...6b1 Vil du ha infeksjon? Anonymkode: 2724d...387
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Veldig lei for at du går igjennom dette. Det samme skjedde med meg i november. Men 4 dager inn trenger du ikke bekymre deg for den testen. Skriv en reminder på telefonen/i kalenderen og deal med det når du kommer dit. Men du skal og må ta den testen. Anonymkode: 09052...843
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Jeg hadde en MA men testet positivt for hcg 8 uker etter aborten var ferdig. Det var rester fra eggsekken igjen. Jeg tok ikke test etter utskraping men legen ba meg komme inn uken etter for en ultralyd. Der sjekket han at det ikke var noe igjen. Anonymkode: dd5db...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå