Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde du vært sammen med din utkårede før dere begynte å feire jul sammen??

Mange treffer jo storfamilien (tanter, onkler, søskenbarn...) i romjula. Når gikk dere sammen på slikt første gang?? Første jul som kjærester? ;)

Og hva med julaften?

Jeg sitter her og lurer på om jeg skal ta med han jeg har vært sammen med de siste månedene på familieselskap i romjulen... Julaften blir iallfall hver for oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde vært sammen i 11 måneder ( møttes i januar), og feiret julen og juledagene sammen. Siden har vi feiret alt sammen.

Er det seriøst mellom dere, ville jeg nok ha tatt han med.

Skrevet

Innen min storfamilie, så har jeg opplevd at noen av jentene/kvinnene kommer drassende i romjulsmiddag med en ny fyr hvert eller annethvert år.

Pussig at ikke guttene/mennene i min storfamilie gjør det samme? Selv om vi vet at de har nye kjærester, så kommer de alene i familietreff.

Menn har noen kvaliteter kvinner mangler.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi feiret jula sammen første jula vi var sammen. Altså etter 9 måneder.

Skrevet
Innen min storfamilie, så har jeg opplevd at noen av jentene/kvinnene kommer drassende i romjulsmiddag med en ny fyr hvert eller annethvert år.

Pussig at ikke guttene/mennene i min storfamilie gjør det samme? Selv om vi vet at de har nye kjærester, så kommer de alene i familietreff.

tenk om de ikke tar med damene nettopp fordi de er flaue over damene sine? Da har de ikke så gode kvaliteter akkurat ;)

Skrevet

Vi feiret første jul sammen etter 3 år.

Skrevet

Vi feiret vår første juleaften sammen etter 1,5 år. Første jula vi var sammen hadde vi bare vært sammen et knapt halvår så da føltes det ikke helt naturlig å feire juleaften sammen. Men jeg reiste oppover til hans familie 2.juledag og måtte være med på noen familiemiddager ja.

Skrevet

I min familie har man feiret julaften hver for seg inntil man fikk barn. Familieselskapene er det derimot naturlig å ta med kjæresten på...

Gjest Lilleulv
Skrevet

vi feiret ikke jul sammen første gangen, men andre julen feiret vi sammen, da hadde vi vært sammen i 1 år og 10 mnd. (juleselskap var han med på første året) jeg feiret aldri jul med eksen min som jeg var sammen med halvannet år, men var hos han og med på familieselskap i romjula.

min konklusjon er: det skulle vært seriøst, og vi skulle vært sammen en god stund før vi feira julaften sammen!

men familieselskap i romjula hadde jeg tatt han med på så lenge vi var sammen... om det så var 2 mnd eller 2 år :)

Skrevet
I min familie har man feiret julaften hver for seg inntil man fikk barn. Familieselskapene er det derimot naturlig å ta med kjæresten på...

Samme her, men om man vil ha med en samboer/ kjæreste man har vært sammen med lenge, men man ikke har barn med er det bare hyggelig!

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 år og 8 måneder.. Første jula sammen, feiret vi hver for oss, siden vi bodde hjemme hver for oss fortsatt, men i år fikk jeg tilbud om å være med han og familien på juleaften, men jeg velger alikelve og være hos mamman min og broren min.. Jeg reiser til han 2 juledag, og feirer resten av jula med han :)

Skrevet

I år er faktisk første gang vi skal i julebesøk sammen. Vi skal feire julaften hver for oss, men være med min familie 1.dag og hans 2.dag. Vi har vært sammen i 5 år.

Vi har jo vært i store familiebesøker hos hverandres familier i flere år nå - men altså ikke jul.

I min familie har en alltid ventet litt med å presentere sin "utkårede" for resten av familien (tenker da på onkler/tanter osv - foreldre har en selvsagt truffet tidligere). Og til nå har det faktisk enda ikke skjedd at noen har tatt med en kjæreste som de ikke fortsatt er sammen med. Litt rart igrunn. Men altså - i min familie er det skikkelig seriøst før familien får møte han/henne.

Jeg mener å huske at vi hadde vært sammen et drøyt år før jeg tok sambo med i et familiebesøk.

Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år, og har ikke feiret jul sammen. Vi skal heller ikke være sammen i år. Jeg var med han på familiebesøk 1.juledag ifjor, og han kommer til meg 1.juledag i år.. Jeg kunne ikke tenke meg å være vekk fra familien min på julaften helt enda.. Min kjære skulle egentlig vært hos oss nå i år, fordi familien hans skulle til slekta til stefaren hans, som han ikke tåler. Men de ombestemte seg, så da blir han hjemme.. helt i orden for meg :) Treffer han jo dagen etter uansett :hjerte:

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 1,5 år da vi feier jul sammen første gang. Da bodde vi sammen og det føltes mest naturlig.

Skrevet

Jeg og mannen min hadde vært sammen i 2 dager da jeg ble med han på hytta i påsken, og var der sammen med søsteren hans, hennes datter og foreldrene hans...

Julen feiret vi sammen da vi hadde vært sammen i 8mnd..

Men vi hadde vært gode venner og kollegaer en stund før vi ble sammen, så fra det første kysset til samboerskap tok det bare 3 uker :ler:

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Vi ble sammen en ukes tid før jul, så den første jula feiret vi ikke sammen. Neste jul derimot var det en selvfølge å feire sammen, siden ingen av oss ser noen grunn til å la være.

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år i romjula og vi feirer ikke jula sammen. Har familie på hver vår kant av landet og vil nok fortsette å feire hver for oss inntil vi får barn. Men vi reiser til hverandre i romjula, må jo feire det nye året sammen, og da er det helt naturlig å delta i familiefester, i fjor var jeg hos han og i år kommer han opp til min familie :)

Skrevet

Vi feirer julaften sammen, annenhver gang hos min og hans familie. Vi syntes det var mest naturlig, vil da være sammen med de jeg setter høyest og er mest glad i på julaften. Både familie og helt klart mannen. Både det første årtet da vi hadde vært sammen i åtte mnd og hver jul etter det.

Skrevet

Enig. Kjipt av jenter å drasse med typer i familieselskap når vi vet at de blir byttet ut likevel.

Bedre med mannfolk, de tar med dama kun hvis det er seriøst.

Skrevet

Mannen og jeg har vært sammen i over ca 7 år nå, og vi skal være sammen på julaftenkveld for første gang i år. Han har vært med i juleselskap i vår familie de siste 3-4 årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...