Gjest bolle Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 Hei dere! Nå har jeg bestilt en solist som skal synge for oss i kirken. Hun sier at jeg skal skaffe noter og musikk til henne. Er dette vanlig? Hvor får jeg evnt tak i noter? Fins det noen nettsider jeg kan bestille sånt på? Hun skal synge "you raise me up" med Josh Groban (eller aktuellt med Westlife nå). Hjelp meg!
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Hvis du har helt konkrete spesielle ønsker for repertoar, så er det helt vanlig at oppdragsgiver besørger noter. Solistens jobb er å synge slik den kan det, men den kan jo ikke sitte inn emed all slags verdens repertoar. Du bestiller solisten og må følgelig stå for notene du ønsker.
Caramba Skrevet 22. desember 2005 #3 Skrevet 22. desember 2005 (endret) Prøv Norsk Musikkforlag, du kan ringe dem og bestille notene hvis du ikke bor i Oslo. Ellers er det helt vanlig for oppdragsgiver å besørge notene dersom man leier inn en musiker til å gjøre et spesiellt repertoar. Endret 22. desember 2005 av Caramba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå