AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Blir spessielt tørst på kvelden rett før jeg legger meg. Drikker kanskje totalt 2-3 liter vann, saft, Pepsi max, eller melk i løpet av en dag. Etter jeg har pusset tennene tar jeg vitaminer og skyller ned med vann, før tok jeg bare en slurk men nå drikker jeg plutselig 0.5-1 liter. Jeg er gravid i uke 31 og ble testet for svangerskapsdiabetes i uke 25 og svangerskapsforgiftning i uke 29, har ingen av delene. Var på ekstra ultralyd i uke 30 for å sjekke morkaken, og der så alt bra ut. Var aldri flink til å drikke væske før graviditeten så er litt uvant 😅 Anonymkode: 4718c...dc4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 En av mine cravings under graviditeten var isvann. Hadde ingen tegn til svangerskapsdiabetes. Hadde termoflaske med iskaldt vann med meg over alt 😅 jeg er til vanlig ikke en person som drikker mye Anonymkode: f76ee...151
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Jeg er 35 uker og har det helt likt. Prøver å drikke mye i løpet av dagen men klarer ikke slutte å drikke etter kl 20 på kvelden. Er sååå tørst. Har både tatt glukosebelastningstest og langtidsblodsukker og det ligger i det lavere sjiktet. All good med andre ord. Bare sykt tørst og veldig mye på do på natta 🥲 Anonymkode: a9e32...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå