Gå til innhold

Mistet dps og nå sliter jeg ganske mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ei veldig dårlig fortid og har gått til dps i 1år og nå har dps sagt meg imot. Jeg har at ting kommer tilbake pluss at folk fra fortiden tar kontakt til meg som sier at jeg lyver da jeg har søkt erstatning. De mener at lærerene som jeg anmeldte og søkte erstatning var feil, jeg anmeldte de for fysisk og psykisk vold å at en lærer har misbrukt meg.. Per dags dato sitter jeg med pnesanfall,angstanfall pluss kompleks ptsd. Alle sier at jeg burde komme meg over det men litt vanskelig når folk fra fortiden sier at jeg lyver og ikke har en psykolog å snakke med. Føler at jeg kun fikk samme behandling som hun Edda Bøhn, at når jeg over det verste så kastet de meg ut av dps og måtte klare meg selv(klarer å meg selv men er sliten fysisk og psykisk) hva skal jeg gjøre? Jeg er redd for å møte de folkene ute som sier at jeg lyver😥 

Anonymkode: 4e603...5e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare søke kommunen om samtaler der? Gå til fastlegen å be han søke. 

Anonymkode: 01fda...e29

Skrevet

Du kan ta kontakt med kommunen selv, du trenger ikke gå gjennom fastlegen. De fleste steder får man rask time.

Anonymkode: 0cbbf...e17

Skrevet

Det står tusenvis av mye sykere mennesker enn deg i kø. Du hat fått innpass og du er vurdert til å stå i en problematikk som bør være håndterbar uten et behandlingsapparat i ryggen. Prøv å hør på dem og forsøk selv før du klager og graver deg ned i en sannhet om at du ikke klarer dette selv. Livet er dritt og ensomt vanskelig til tider og mange har store utfordringer som henger med. Ingen lever plettfrie liv. Om du etter en tid med forsøk fra nå likevel ikke håndterer eget liv alene kan du gå privat som andre. 

Anonymkode: a1c61...38f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...