AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Hei venner! Jeg har spørsmål til dere. Men før dere svarer på det spørsmålet må dere lese nedenfor: Jeg og en kollega jobbet tett sammen med noe rett før juleferie. Etter ferien ble imidlertid kollegaen flyttet til en annen avdeling. Dermed har vi ikke sett til hverandre særlig mye etter det. Vi har derimot hatt "kontakt" på sosiale medier uten at det i seg selv er noe spesielt. Videre ble jeg invitert på kaffe i sentrum av kollegaen. Der vi snakket om alt og ingenting. Etter at vi har tatt kaffe sender kollgaen meg en melding der det står "Det var løye å se deg igjen. Kanskje vi kan ta vin på en vinbar neste gang. Vi må bli full sammen, kanskje noen andre kollegaer er med". Det ligger mer i det her enn bare det. Men jeg følte det her er det viktigste for å svare på spørsmålet mitt. Vi har altså veldig god kjemi når vi møtes Problemet med det hele er at kollegaen har samboer og alt det der. Spørsmålet mitt til dere er dermed om det her er flørting eller bare uskyldig vennskap? Hvis det i så fall er flørting, bør jeg backe ut? Anonymkode: 8f2ab...dd7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Jeg hadde nok stusset litt hvis dere skal alene på den vinbaren. Men hvis det er med flere andre ser jeg ingenting galt i det. Men generelt er det litt kinkig å henge med en kollega man har "veldig god kjem" med hvis man f. eks er tiltrukket av hverandre, eller en av dere er det. Anonymkode: cd433...29a 4 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Han inviterte nok bare som venner siden han mente det måtte være med andre kollegaer. Siden du er interessert og han har dame er det nok best å skygge banen? Anonymkode: 6af18...c2b 2 3
Fremmed fugl Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Er til motsatte er bevist flørting. Mange er ikke særlig lojale til sin partner. 1
Rosakatt Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 (endret) Det spørs jo om du vil det ska skje mer eller ikke. Kollegaen din kan ikke være utro mot partner med deg, uten at du også er med på det. Om andre er med dere, å du er på det vennskapelig med kollegaen, så går det jo greit? Men det må du kjenne etter Kanskje samboeren vil bli med? Eller er det teit, kanskje jobben er et lukket miljø Endret 10. februar 2023 av Rosakatt
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Aner ikke hva løye betyr, men jeg ville nok unngått å gå på bar og bli full med en kollega som er samboer. Anonymkode: af32b...af6 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 Hm. Av erfaring så er han nok litt interessert. En tidligere kollega gjorde det samme, vi var riktignok single begge to da. Og vi var flere kollegaer sammen; men det var bare påskudd for å drikke sammen med meg. Og vi endte i samme seng. Anonymkode: bedb8...a94 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 Jeg tenker flørt og interesse. Tenk litt over om dette «tar seg ut» å bli sett sammen kun dere to. Hvilken følelse vil du sitte igjen med hvis du møter hans samboer ute? Vil det være kleint eller helt ok ? Anonymkode: 77828...1c0 1 1
Hjelpsom Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Problemet med det hele er at kollegaen har samboer og alt det der. Spørsmålet mitt til dere er dermed om det her er flørting eller bare uskyldig vennskap? Hvis det i så fall er flørting, bør jeg backe ut? Anonymkode: 8f2ab...dd7 Ville vært forsiktig så du ikke ender opp som "homewrecker". Min mening er i allefall at man skal være ferdig med forhold før man innleder nye. Det trenger jo ikke være noe sånt selvfølgelig, men magefølelsen min sier i allefall at han ønsker noe mere. 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #10 Skrevet 11. februar 2023 Jeg har en kollega av motsatt kjønn som jeg har en veldig god tone. Vi har en felles lidenskapelig interesse som våre ektefeller ikke deler. Det hadde vært kjempegøy og gått på konsert sammen og på fylla og for så vidt, men det kan vi jo ikke for det kan vi ikke forvente aksept for hos de respektive ektefellene. Da blir det til at vi kun møtes sammen med andre kollegaer og det må holde, slik er det. Anonymkode: 001cc...2d5 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #11 Skrevet 11. februar 2023 Høres ut som fra kaffe til kaffe med fløte. Anonymkode: 5d0fc...f1c 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Aner ikke hva løye betyr, men jeg ville nok unngått å gå på bar og bli full med en kollega som er samboer. Anonymkode: af32b...af6 Det betyr gøy. Det var gøy å treffes. Men han inviterte jo til vin med flere. Ser ikke problemet med mindre ts er interessert i noe mer...
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 Kollegaen din vil ligge med deg. Ikke noe man trenger en tråd med noe mer tankevirksomhet rundt. Anonymkode: b9b58...2cf 2 2
Cisco Skrevet 11. februar 2023 #14 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som fra kaffe til kaffe med fløte. Anonymkode: 5d0fc...f1c 😂
Gjest Bieter Skrevet 11. februar 2023 #15 Skrevet 11. februar 2023 Jeg ville sagt "ja, ta gjerne med samboeren din også. Det blir gøy" Da ser du raskt om han ønsker vennskap eller noe annet
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #16 Skrevet 11. februar 2023 Dette er nøyaktig sånn her: Årsaken til at han sier at man kan be med noen kolleger, er for å ufarliggjøre det, slik at dere kan få til å møtes hvor det er alkohol involvert. Årsaken til at han vil det, er fordi han ønsker å flørte med deg, og i beruset tilstand er det langt større sjanse for at det og noe kan skje. Dette med å ha med kolleger er jo bare et påskudd for å se om du da kanskje blir med, altså for å ufarliggjøre det hele litt overfor deg, akkurat nok til at du ikke tror han flørter. I tillegg kan han på den måten forsvare seg, dersom det skulle bli stilt spørsmål ved hvorfor han som samboer foreslår noe slikt. « men jeg sa jo at vi skulle ha med flere kolleger, så den kan du ikke ta meg på» Anonymkode: 54ac8...b06 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #17 Skrevet 11. februar 2023 Vel, han liker deg, det er jo ikke noe å lure på. Om han vil noe mer? Det er det ikke sikkert han vet selv engang. Han legger til at andre kolleger kan være med for og avvæpne situasjonen litt, ikke gjøre det til en date. Kanskje for og sette en grense og gjøre det klart at han ikke er ute etter noe mer, eller kanskje for og kunne "snike seg litt innpå" uten at du skjønner det. Hovedsaken er uansett at han vil være med deg. Men noen ganger liker man en person litt ekstra godt uten at det betyr man vil være utro, jeg har nå hatt noen relasjoner til opptatte menn hvor man har vært litt i en gråsone for de som snakker om mikro-utroskap og sånt - det er ikke fare for at det skal bli noe "mer", men man dras mot hverandre og vil henge litt sammen. Jeg tenker jo personlig at det er lov. Men det kan selvsagt også være oppskriften på katastrofe. Jeg tenker at uansett er det et ekstra element som ligger der når man blir venner med motsatt kjønn, og jeg har navigert i dette hele livet og har endt opp med noen platoniske bestekompiser og kjempegode kolleger, endt opp med noen samtaler om at jeg ikke er interessert i mer og endt opp med seksuelt forhold til en opptatt mann. Vanskelig å si hva som skjer her - det kommer jo også på hva du vil, kanskje aller mest det. Anonymkode: babd5...2a4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #18 Skrevet 11. februar 2023 Du er kvinne og han mann ? Anonymkode: 314b0...ce6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #19 Skrevet 11. februar 2023 Har han barn? Hvis svaret er nei, så kan du vel møte ham og se hva som skjer. Men for all del, TA MED FLERE ANDRE KOLLEGAER! Hvis han har barn, styr unna. Det er ikke lov. Anonymkode: a7901...df5 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #20 Skrevet 11. februar 2023 Vil du ha sex med han? Da sier jeg kjør på. At han er opptatt skal ikke du tenke på når han ikke gjør det. Anonymkode: 1c1e0...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå