Helgekarjol Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Kvinneguiden er en norsk nettside som tilbyr et forum der kvinner kan diskutere ulike emner og dele erfaringer. Nettsiden har også en rekke artikler om temaer som helse, relasjoner, karriere og utvikling. Formålet med Kvinneguiden er å være en støttende og inkluderende plattform for kvinner, der de kan utveksle erfaringer og støtte hverandre i deres liv og utfordringer. 2
Mezzosoprena Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Du er overrasket over dette, eller? Navnet skulle jo gi en liten pekepinn på hva nettsiden opprinnelig er ment som - at noen menn finner det interessant å være her, kommer i tillegg. 1 1
Helgekarjol Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2023 1 minutt siden, Mezzosoprena said: Du er overrasket over dette, eller? Navnet skulle jo gi en liten pekepinn på hva nettsiden opprinnelig er ment som - at noen menn finner det interessant å være her, kommer i tillegg. Jeg registrerer at på Aktuelle saker og Politikk er det 90% menn. Men kvinner liker kanskje bedre å diskutere klær og mote, bloggere og kjendiserier?
Mezzosoprena Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Helgekarjol skrev (Akkurat nå): Jeg registrerer at på Aktuelle saker og Politikk er det 90% menn. Men kvinner liker kanskje bedre å diskutere klær og mote, bloggere og kjendiserier? Emnene har jo endret seg ettersom behovet har meldt seg, og på gruppenivå tror jeg nok at kvinner faktisk ER mer interessert i å diskutere de emnene du nevner.
Kompetent Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 ChatGPT er veldig woke. Spør om den kan skrive et hylningsdikt om menn, og deretter om kvinner, så får man se at det ikke er en datamaskin man har med å gjøre, men en nøye programmert faktasjekker.
Tiuren Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Man kan ikke stole på slik AI greier... Dette er da positivt feil, det ligger jo i navnet "Kvinneguiden" at noen skal veilede kvinner. Altså er det en side for menn... 🤪 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 Kan du spørre GPT hva den tror KG synes om anal og penislengde? Anonymkode: 5d809...f74
Gjest Bieter Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 13 minutter siden, Helgekarjol said: Jeg registrerer at på Aktuelle saker og Politikk er det 90% menn. Men kvinner liker kanskje bedre å diskutere klær og mote, bloggere og kjendiserier? Man blir veldig raskt angrepet som person i aktuelt. Mange gidder nok ikke det.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 Bieter skrev (3 timer siden): Man blir veldig raskt angrepet som person i aktuelt. Mange gidder nok ikke det. Nåja. Handler vel mer om hvordan man diskuterer. Kan ikke si at resten av forumet angriper mindre. Rene hønsegården til tider. Man ser fort hvilke type mennesker som er interessert i aktuelle tema og engasjerer seg, selv om man mener ulike ting. Anonymkode: 70cba...e8e
Helgekarjol Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Kan du spørre GPT hva den tror KG synes om anal og penislengde? Anonymkode: 5d809...f74 Som en AI-modell trenger jeg ikke å ha meninger eller holdninger, men jeg kan gi deg informasjon om analsex og penislengde. Når det gjelder analsex, er det en aktivitet som noen mennesker nyter, mens andre ikke gjør det. Det er viktig å huske at enhver seksuell aktivitet bør være frivillig og at alle involverte parter bør føle seg komfortable og trygge. Størrelsen på penis spiller også en rolle når det gjelder analsex. En større penis kan være mer smertefull for en person som praktiserer analsex, mens en mindre penis kan være mer bekvem for andre. Likevel er det viktigere å sørge for at begge parter er trygge og komfortable under aktiviteten, uavhengig av penisstørrelse. Det er ingen faste regler eller meninger om analsex og penislengde, og det er opp til hver enkelt person å bestemme hva de vil nyte og føle seg komfortable med.
Helgekarjol Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2023 3 hours ago, Bieter said: Man blir veldig raskt angrepet som person i aktuelt. Det har jeg ikke merket noe til. 1
Tiuren Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 7 hours ago, Helgekarjol said: Som en AI-modell trenger jeg ikke å ha meninger eller holdninger, men jeg kan gi deg informasjon om analsex og penislengde. Når det gjelder analsex, er det en aktivitet som noen mennesker nyter, mens andre ikke gjør det. Det er viktig å huske at enhver seksuell aktivitet bør være frivillig og at alle involverte parter bør føle seg komfortable og trygge. Størrelsen på penis spiller også en rolle når det gjelder analsex. En større penis kan være mer smertefull for en person som praktiserer analsex, mens en mindre penis kan være mer bekvem for andre. Likevel er det viktigere å sørge for at begge parter er trygge og komfortable under aktiviteten, uavhengig av penisstørrelse. Det er ingen faste regler eller meninger om analsex og penislengde, og det er opp til hver enkelt person å bestemme hva de vil nyte og føle seg komfortable med. GPT verdens til nå dyreste bullshitgenerator
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 9 hours ago, Helgekarjol said: Som en AI-modell trenger jeg ikke å ha meninger eller holdninger, men jeg kan gi deg informasjon om analsex og penislengde. Når det gjelder analsex, er det en aktivitet som noen mennesker nyter, mens andre ikke gjør det. Det er viktig å huske at enhver seksuell aktivitet bør være frivillig og at alle involverte parter bør føle seg komfortable og trygge. Størrelsen på penis spiller også en rolle når det gjelder analsex. En større penis kan være mer smertefull for en person som praktiserer analsex, mens en mindre penis kan være mer bekvem for andre. Likevel er det viktigere å sørge for at begge parter er trygge og komfortable under aktiviteten, uavhengig av penisstørrelse. Det er ingen faste regler eller meninger om analsex og penislengde, og det er opp til hver enkelt person å bestemme hva de vil nyte og føle seg komfortable med. Her går GPT i PK-fella. Er det noe vi har lært av KG så er det at skikkelige damer krever minimum 20cm og at det helst skal stakes bæsj ukentlig. Anonymkode: 5d809...f74
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #14 Skrevet 12. februar 2023 Helgekarjol skrev (På 10.2.2023 den 21.41): Jeg registrerer at på Aktuelle saker og Politikk er det 90% menn. Men kvinner liker kanskje bedre å diskutere klær og mote, bloggere og kjendiserier? Nei, men vi gidder ikke bruke fritiden vår på å diskutere konspirasjonsteorier med kvinnehatende menn som er de mennene som henger på Politikk og Generell Debatt delen. Det inkluderer sånne menn som tror at kvinner bare er opptatt av klær og mote og bloggere. Anonymkode: 4e42d...343 1
Maskinfører Skrevet 12. februar 2023 #15 Skrevet 12. februar 2023 ChatGPT er programmert til å være så woke som mulig og kan derfor ikke anses som en kunstig intelligens den er derimot en avansert vanlig chatbot som svarer og forteller om forhåndsgodkjente tema Kunstig intelligens er fri og tenker fritt uten slike begrensninger ChatGPT er derfor kun ett nytt verktøy for Leftwaffe Styr unna "Venstrevridd intelligens" er to ord som ikke passer sammen under noen omstendigheter og det har heller aldri eksistert
Helgekarjol Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #16 Skrevet 12. februar 2023 10 hours ago, Maskinfører said: Kunstig intelligens er fri og tenker fritt uten slike begrensninger ChatGPT er derfor kun ett nytt verktøy for Leftwaffe Styr unna "Venstrevridd intelligens" er to ord som ikke passer sammen under noen omstendigheter og det har heller aldri eksistert Da er det godt dere langt til høyre er så smarte. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #17 Skrevet 12. februar 2023 Helgekarjol skrev (På 10.2.2023 den 21.41): Jeg registrerer at på Aktuelle saker og Politikk er det 90% menn. Nettopp derfor gidder ikke kvinner å delta noe særlig der. Akkurat som i seksualforumet ,der er også 90 % menn. Anonymkode: 99650...a39 1
Helgekarjol Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #18 Skrevet 12. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp derfor gidder ikke kvinner å delta noe særlig der. Akkurat som i seksualforumet ,der er også 90 % menn. Anonymkode: 99650...a39 Hva skal vi gjøre med det, kvotere inn kvinner i disse gruppene?
Gjest Raptuss Skrevet 12. februar 2023 #19 Skrevet 12. februar 2023 Helgekarjol skrev (17 minutter siden): Da er det godt dere langt til høyre er så smarte. Er derfor jeg har sansen for hesteskoteorien. De lengst til høyre og de lengst til venstre har mer til felles enn resten av oss som ligger å vaker i midten en plass. Jeg er spent på hvordan Bing blir med hybridløsningen sin. Enda mer spent er jeg på hvordan de skal regulere disse i fremtiden. For i dag får «eksperter» og eksperter like mye plass i media til tross for at den ene er anerkjent forskning og den andre er en synser som driver med følerier🤷♀️ Blir det en felles regulering, som jeg tenker er best, eller får vi forskjellige versjoner hvor en er venstre vridd en er høyre og kanskje en nøytral forskning og fakta basert. Det kan bli så bra🤩 og det kan bli ordentlig ræva dårlig😂🙈
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #20 Skrevet 12. februar 2023 ChatGPT , er et artig leketøy. Enn så lenge er det ikke brukende til så mye annet enn å leke med. Jeg spurte om den ville skrive masteroppgaven min. Men det ville den ikke😁😅 Anonymkode: ca3aa...701 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå