Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å se det på den andre siden, har du fått noen fordeler etter erfaring med narsistisk relasjon?

Jeg har fått en evne til å lese mennesker, jeg kan se intensjonen deres,  se hvordan de har det, hva de trenger, og hva som er sårt for dem, osv, jeg ser gjennom folk. Jeg kunne ikke dette tidligere.

Jeg kan fort legge merke til om noen er narsissist, for eksempel en far til ett barn i barnehagen som jeg jobber, han er garantert narsissist. Det som er merkelig er at det virker som han ser at jeg ser det.

Andre fordeler er at jeg er blitt motstandsdyktig til en del ting, jeg kan holde ut lenge om jeg fryser eller annet som gjør at jeg har det ubehagelig, jeg tåler det mer enn andre.

Jeg klarer å tenke logisk og holde roen når jeg er i frykt situasjoner, feks møtte jeg en aggressiv hund som fikk hjertet mitt til å dunke, og det var naturlig frykt, for hunder kan bite. Jeg holdt roen og tenkte logisk hva jeg skal gjøre samtidig jeg var redd, så jeg raket meg opp i ryggen og ba hunden sitte med bestemt stemme. Hunden satt og ble rolig og jeg kunne gå forbi å var trygg.

Andre fordeler er at jeg setter pris på friheten og uavhengigheten, jeg nyter mitt egent selskap og jeg trenger egentlig ingen. Dette har gjort at jeg ikke lenger bryr meg om hva andre tenker om meg, hvis de ikke liker meg, so what, klarer meg alene uansett. Dette handler om at npr man velger å kutte ut det giftige nettverket, så kutter man ut tilhørighet, og venner seg til å leve uten.

Har blitt mye penere, faktisk veldig sexy har jeg blitt, kroppen,ansiktet, håret, jeg skinner og stråler :)

jeg vil aldri mer oppleve drama i livet, for jeg vil automatisk fjerne meg fra det, jeg har fått nok og jeg slipper å bruke mer energi på unødvendig drama

Anonymkode: 4a149...733

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var et fint innlegg å lese og jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. 

Anonymkode: 0dcfe...ba2

• Liker 1
Skrevet

I 9 av 10 tilfeller så "lukter" jeg narsissisten på lang avstand og klarer å sno meg unna. Da slipper jeg å havne i vedkommendes nett, og slipper på den måten mye dritt. Og om jeg MÅ ha noe med dem å gjøre så holder jeg alt på et nøytralt og hverdagslig plan.

Anonymkode: 9e362...c8f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...