Gjest Bieter Skrevet 10. februar 2023 #1 Del Skrevet 10. februar 2023 Hva er dommen? Har sett et par episoder Har artige øyeblikk, syntes jeg. I begynnelsen trodde jeg hovedkarakteren kom til å være typ psykopat. Skuespilleren kan defintivt speile sinnstilstanden til psykopater relativt bra. Han og Hedda er bra lagd karakterer. Jeg tror Hedda kunne enten vært spilt av en bedre skuespiller eller hatt bedre regissør. Det mangler litt der for at rollen treffer 100%. Eskil, derimot, er en stor svakhet med serien. Å være redd, pysete og "normal" i forhold til de andre karakterene er rett og slett ikke en bra karakter. Å ha noen som skal "set up" spøkene til de andre er ikke en bra rolle. "Sjefen" er også en kjedelig karakter som ikke gir noe. Generisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 11. februar 2023 #2 Del Skrevet 11. februar 2023 Huff nei, to episoder holder lenge for meg. Jeg synes den er helt elendig, men kanskje noen andre vil like den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå