Gå til innhold

Er det ofte at innsjekket bagasje forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen flyselskaper verre enn andre?

Og hvor mye får man i kompensasjon om den er forsinket?

Anonymkode: 914e0...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det to ganger med Lufthansa, både til og fra Italia. De leverte den på hotellet i Firenze ca. et døgn senere. På Gardermoen gikk jeg selv og hentet bagasjen dagen etter ankomst. Ingen kompensasjon. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tja, forsvinner slik at den ikke kommer tilbake igjen skje vel ikke så ofte. Men det skjer ofte at den forsvinner under reisen, men kommer til rette etter ett par dager. Du finner ut av kompensasjon på nettsiden til flyselskapet. 

Anonymkode: 39c3a...651

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har nok, utenom under Korona, sendt bagasje med fly 30-50 ganger i året. Bagasjen har aldri blitt helt borte.

En gang fant de den samme dag, den hadde nok bare falt av et sted på ankomstflyplass. 

En gang ble den stående igjen på avgangsflyplass, og jeg fikk den først en uke senere, hjemkjørt. 

En gang dukket den ikke opp på ankomst, tre timer senere fikk jeg telefon fra flyplassen om at en dame hadde tatt feil og kommet tilbake med den. Jeg måtte selv kjøre ut og hente i og med at det ikke var flyselskapets feil. 

Ingen kompensasjon noen av gangene på grunn av at det kun var snakk om få timer første gang, og hjemreise annen gang. 

Anonymkode: 606a7...5c2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...