AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Mann 50, har blitt kjent med endel damer via Tinder og Sukker. Flere har jeg gått over til å bruke Messenger i stedet for å kommunisere med. Da legger de meg til som venn på Facebook, noen uten at vi har møttes en gang. Hva er greia? Anonymkode: 8f74a...35e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Det er vanlig å ha hverandre på facebook når man bruker messenger til å kommunisere Anonymkode: d339f...811 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Mann 50, har blitt kjent med endel damer via Tinder og Sukker. Flere har jeg gått over til å bruke Messenger i stedet for å kommunisere med. Da legger de meg til som venn på Facebook, noen uten at vi har møttes en gang. Hva er greia? Anonymkode: 8f74a...35e De er sauer som følger SOME - flokken. Du er ikke nødt til å akseptere forespørselen. Hilsen kvinne som ikke er noen av stedene. Anonymkode: 8cd72...a8c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 TS her, opplever det ikke som vanlig å automatisk legge til på Facebook. Men for å svare på min egen tråd, det er ganske lurt å gjøre det for to av damene gir veldig godt inntrykk på Face, så jeg får lyst å bli kjent med de. Anonymkode: 8f74a...35e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): TS her, opplever det ikke som vanlig å automatisk legge til på Facebook. Men for å svare på min egen tråd, det er ganske lurt å gjøre det for to av damene gir veldig godt inntrykk på Face, så jeg får lyst å bli kjent med de. Anonymkode: 8f74a...35e Kult. Kanskje dere kan møtes og finne på noe alle tre. Anonymkode: 1827d...1c2 2
exictence Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Jeg legger dem ofte til hvis jeg kanskje vil bli kjent med dem. Da er nysgjerrigheten der, og kanskje jeg liker mer eller kanskje mindre av ham da jeg ser fb siden hans. Hvorfor ikke være venner på fb?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Det er vanlig å ha hverandre på facebook når man bruker messenger til å kommunisere Anonymkode: d339f...811 Man kan chatte med hverandre på Messenger, uten å være venner. Søker på navnet. Har gjort det selv, men ønsker ikke at en helt ny date får tilgang til hele Facebook-en min. Anonymkode: 11845...09a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 Pleier dere jenter å legge til fremmede på some? Anonymkode: 0b254...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå