Gå til innhold

Damer som legger meg til på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann 50, har blitt kjent med endel damer via Tinder og Sukker. Flere har jeg gått over til å bruke Messenger i stedet for å kommunisere med. Da legger de meg til som venn på Facebook, noen uten at vi har møttes en gang. Hva er greia?

Anonymkode: 8f74a...35e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å ha hverandre på facebook når man bruker messenger til å kommunisere

Anonymkode: d339f...811

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Mann 50, har blitt kjent med endel damer via Tinder og Sukker. Flere har jeg gått over til å bruke Messenger i stedet for å kommunisere med. Da legger de meg til som venn på Facebook, noen uten at vi har møttes en gang. Hva er greia?

De er sauer som følger SOME - flokken. Du er ikke nødt til å akseptere forespørselen.

Hilsen kvinne som ikke er noen av stedene.

Anonymkode: 8cd72...a8c

Skrevet

TS her, opplever det ikke som vanlig å automatisk legge til på Facebook.

Men for å svare på min egen tråd, det er ganske lurt å gjøre det for to av damene gir veldig godt inntrykk på Face, så jeg får lyst å bli kjent med de.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

TS her, opplever det ikke som vanlig å automatisk legge til på Facebook.

Men for å svare på min egen tråd, det er ganske lurt å gjøre det for to av damene gir veldig godt inntrykk på Face, så jeg får lyst å bli kjent med de.

Kult. Kanskje dere kan møtes og finne på noe alle tre.

Anonymkode: 1827d...1c2

• Liker 2
Skrevet

Jeg legger dem ofte til hvis jeg kanskje vil bli kjent med dem. Da er nysgjerrigheten der, og kanskje jeg liker mer eller kanskje mindre av ham da jeg ser fb siden hans.

Hvorfor ikke være venner på fb?

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vanlig å ha hverandre på facebook når man bruker messenger til å kommunisere

Anonymkode: d339f...811

Man kan chatte med hverandre på Messenger, uten å være venner. Søker på navnet. Har gjort det selv, men ønsker ikke at en helt ny date får tilgang til hele Facebook-en min. 

Anonymkode: 11845...09a

Skrevet

Pleier dere jenter å legge til fremmede på some?

Anonymkode: 0b254...dc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...