Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

mannen min går meg så på nervene innimellom av sånn barnslig «stakkars meg» oppførsel at jeg får lyst til å bare skrike i frustrasjon over hvor teit han er! Så nå må jeg bare sjekke om jeg har vært urimelig, eller ikke.

Det er jo morsdag søndag, jeg har en gave til mamma og søsteren min, som er mor på morsdagen for første gang. I utgangspunktet er det mer passende med en sånn morgenlevering eller noe, men de skal bort sammen i helgen, så derfor ville jeg ordne en liten gave og ett kort til de hver. Søsteren min skulle egentlig komme på besøk i dag, så jeg skulle sende det med henne da, men det ble ikke noe av. Mannen min skulle ut i kveld og jeg spurte om ikke han kunne levere det for meg. Det ville han ikke. Han han ikke så god tone med familien min, syntes det ville være litt ubehagelig.

Jeg har rett og slett vanskelig for å forstå det, det hadde tatt han 2 minutter, men nei, han liker ikke sånn *fort inn og ut, bare levere noe*. Han føler på at han ikke har sett den lille så mye og at det ble så kleint å stå å prate og sånt. Jeg sa ja ok, da må jeg nesten kjøre med det først også kan du dra etter det (vi har barn som ikke kan være alene). Samboeren ble irritert over at han aldri gjør noe alene og hadde gledet seg og nå kom jeg liksom og køddet det til. Og det er sant, han drar svært sjeldent ut, jeg gledet meg faktisk veldig til noen timer alene…

Så var jeg ute med det eldste barnet og handler noe greier. Får da dårlig samvittighet og sier det går fint, han trenger ikke levere det for meg, jeg kan gi gavene når de er tilbake. Da har han avlyst det han skulle.. Jeg sa det syntes jeg var kjempe dumt og beklaget meg og sa at jeg syntes virkelig han skulle dra. Mei, nå var det for sent, han hadde alt avlyst.. Og når jeg spør om dette nå vi kommer hjem og jeg svarer tilbake at dette har han blåst ut av proposjoner og er helt og holdent hans egen feil at ble sånn at han ikke dro, da er det sånn «hue i henda» det går ikke å prate med deg, jaja, du har rett i hermetegn oppførsel. Liksom kjempe frustrert over at jeg ikke ser hvordan jeg ødela dette for han.. 

Er det bare meg eller er dette helt KOKO?? 

Anonymkode: b3318...562

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes vel dere er litt dumme begge to.

En må nesten opptre såpass som par at en har sosial aksept for å kunne stikke innom til familien uten at det blir kleint.

Så må dere kunne ta litt hensyn, kanskje du kunne sagt fra litt tidligere om pakken og han kunne vært litt behjelpelig slik at paret fungerer, og begge får til alt.

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet

Det letteste er at man gjør sine egne ætender, og heller fordeler de som er felles. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...