Gå til innhold

Hvor ofte er det normalt for et barn på 8-9 år å gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vil starte med å si at jeg har ikke barn. Jeg og samboeren min leier en leilighet i andre etasje med egen inngang. De vi leier av bor nede. Jeg har alltid syntes at mannen vi leier av virket hyggelig og blid. Han har to gutter på 8-9 år som av og til er hos han. Problemet er at det er litt lytt i huset og jeg hører de to guttene gråte flere ganger for dagen hver gang de er her, og det er ofte fulgt etterpå av at jeg hører stemmen til han nede og at han hever stemmen og virker irritert. Tror ikke han har så godt forhold til barnemor heller... En gang guttene var her hørte jeg at de gråt og at han nede kjeftet. Senere kom barnemor utenfor huset, jeg møtte henne når jeg skulle ut. Da sto hun og hamret på døren og jeg la merke til at han nede ikke åpnet og hadde skrudd av alle lysene, selv om jeg visste at han var hjemme med guttene, fordi jeg hørte at de var det rett før hun kom. Syns det var litt merkelig..

Så, ja jeg blir litt bekymret for de... Men er det normalt for unger i den alderen å gråte så ofte? Kanskje jeg overreagerer, fordi jeg har jo ikke barn selv og har ikke vært mye rundt barn så jeg vet ikke om det er normalt.

Anonymkode: 590e2...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var litt fælt å lese :( jeg vet heller ikke hvor vanlig det er, men hvis du får en uggen følelse så kan du kanskje ta en anonym samtale til barnevernet og forhøre deg? Jeg ville hvertfall fortsatt å følge med, viktig med naboer som bryr seg.

Anonymkode: d8f29...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...