AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Hvordan har dere med en litt spesiell familie løst bryllupet? Jeg har selv et dårlig forhold til faren min, som var halvalkoholisert i min barndom, og gikk fra min mor, mine søsken og meg da jeg var i tidlig tenårene. Ikke bare har han vært en dårlig far, men han er også litt rar, kan være brautende og ta stor plass, og har fortsatt litt trøbbel med alkohol. Min mor er en søt person, men er dårlig til å holde taler og er litt klein. Jeg skulle ofte ønske at jeg hadde en mer normal familie, og det ønsket har blitt ekstra forsterket/aktualisert når bryllup har kommet på agendaen. Familien til samboeren min er derimot mer normal, og er gode talere. Inntrykket min familie vs min samboers familie vil gi, vil bli veldig skjevt. Jeg kan jo dessverre ikke endre familien min, så derfor lurer jeg på hvordan jeg skal løse selve bryllupet. Kan jeg la være å invitere min egen far? Det må da være andre her med en litt rar familie? Hvordan har dere løst det..? Anonymkode: b397e...d60
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Hvis du har et forhold til faren din, så skal du jo ikke be han i bryllupet ditt. Anonymkode: a5b22...128
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Du har litt samme problem som mannen min skjønner jeg, men der var det stor konflikt mellom hans foreldre i tillegg. Vi inviterte begge, og hadde åpen dialog med min familie at de skulle kaste de ut om det ble noe tull. De holdt seg unna hverandre hele kvelden heldigvis og min familie tok med mannen min i sine taler. Det ble en koselig dag. Mannens foreldre reiste tidlig, men det var like greit. Skal nevnes at han ikke har kontakt med den ene forelderen i dag. Anonymkode: 6effd...6d5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Jeg giftet meg ung, og angrer meg veldig for hvordan vi feiret vårt bryllup. Jeg hadde sterkt ønske om at bare han og jeg, skulle reise til utlandet og gifte oss. Mens han ville ha hele sin familie der. Så da var det bryllup med 6 personer fra min side, og 60 fra hans side. Flere jeg aldri hadde møtt. Var jo virkelig ikke gøy. Anonymkode: 506f4...7c6 1
Gjest ti10 Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 Hm, litt usikker på hvor ille faren din er, men jeg synes du stiller store krav når du nevner moren din som rar fordi hun ikke er god til å holde tale. Det er de færreste av oss som er.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 Jeg inviterte ikke min far. Han kom faktisk i kirken da, der kjente jeg et snev av dårlig samvittighet for det. Forholdet vårt er helt likt i dag, så det ble iallefall ikke verre av at han ikke ble invitert 😅 vi snakker sammen kanskje en gang i året. Jeg tror nok kanskje ikke jeg hadde latt være å invitere han om det bare var fordi han var litt rar. Min mann har to rare tanter, ganske upassende damer. Det som er med bryllup er at folk ofte holder seg litt i skinnet, så det kan gå bra Anonymkode: 75604...102 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå