Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 hvor ble den av? har savnet den de siste årene. er det fordi jeg har blitt voksen?
Gjest Spacegirl Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Jeg syns jeg har den fortsatt jeg, selv om jeg er voksen. Selv om jeg kanskje får noe som ikke var på toppen av ønskelista, så blir jeg oppriktig glad for omtanken. Men da jeg var liten var det å få julegaver toppen av lykken, mens nå liker jeg egentlig bedre å gi gaver enn å få. Syns det er så koselig å se gleden og smilene over gaver som jeg har brukt langt tid på å plukke ut.
rugrat Skrevet 22. desember 2005 #3 Skrevet 22. desember 2005 Jeg syns jeg har den fortsatt jeg, selv om jeg er voksen. Selv om jeg kanskje får noe som ikke var på toppen av ønskelista, så blir jeg oppriktig glad for omtanken. Men da jeg var liten var det å få julegaver toppen av lykken, mens nå liker jeg egentlig bedre å gi gaver enn å få. Syns det er så koselig å se gleden og smilene over gaver som jeg har brukt langt tid på å plukke ut. ← Veldig enig. Jeg blir også glad for gavene jeg får, ekte glad. Men jeg liker faktisk også bedre å gi enn å få. Kjenner det sitrer i hele meg når jeg ser en person sitte og pakke opp en gave jeg har brukt til på å finne, og som jeg vet vil falle i smak. DET er virkelig glede det. Jeg gleder meg stort til gaveåpningen, både på mine egne og andres vegne.
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2005 #4 Skrevet 23. desember 2005 Etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg gleda meg mer og mer til det å gi enn å få. Jeg elsker å gi julegaver, og glemmer ofte i førjulsstria at jeg skal få gaver selv. Men jeg blir alltid glad for at noen har gått ut med den tanken at de skal kjøpe noe i julegave til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå