AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Del Skrevet 10. februar 2023 Hvis bestiller noe til en som bor i blokk og vedkommende ikke er hjemme ved levering, kommer folkene fra morgenlevering seg inn i blokka og setter igjen varen ved riktig dør? Anonymkode: 3ebca...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Del Skrevet 10. februar 2023 Når jeg har fått morgenlevering da jeg bodde i blokk, var det ikke jeg som slapp de inn. Så det har nok ingenting å si at de ikke er hjemme. Det jeg synes er vanskelig når jeg skal bestille morgenlevering til noen i blokk (som en overraskelse) er å legge inn leilighetsnummeret (dette H-nummeret). Der må man bare gjette etter beste evne og det forutsetter at man har vært hjemme hos de slik at man kan resonnere seg frem Anonymkode: e1491...f7f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Del Skrevet 10. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis bestiller noe til en som bor i blokk og vedkommende ikke er hjemme ved levering, kommer folkene fra morgenlevering seg inn i blokka og setter igjen varen ved riktig dør? Anonymkode: 3ebca...200 Ja det gjør de, det er avisbudet som kommer med morgenlevering Anonymkode: 96f95...7f2 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Del Skrevet 10. februar 2023 Det legges somregel ved postkassene også må man bare krysse fingrene for at ikke naboene forsyner seg. Anonymkode: 68bd3...892 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Del Skrevet 10. februar 2023 Kommer på dørmatten min. Anonymkode: e5bb9...0a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 10. februar 2023 #6 Del Skrevet 10. februar 2023 Der jeg bodde hadde de nøkkel til å låse seg inn. Fikk min på dørmatten👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja det gjør de, det er avisbudet som kommer med morgenlevering Anonymkode: 96f95...7f2 Ikke alle steder. Ingen avisbud kommer inn i blokka vi bor i. Her er det kun posten som leverer innenfor døren, og ingen andre har nøkkel eller adgang, Du må finne ut hvordan systemet er hos den som skal motta det du sender. Og om vedkommende er villig til å ta imot. Kan tenkes at personen er en som ikke vil ha noe på døra. Har du tenkt på det, ts? Anonymkode: 5ece1...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #8 Del Skrevet 11. februar 2023 Jeg tror bud har systemnøkkel som regel. Sønnen min har fått morgenlevering (jus og noe påsmurte greier av brødvarer) på dørmatten her vi bor, og vi bor i blokk med låst oppgangsdør. Var ikke vi som slapp inn budene som satte det på dørmatten. Anonymkode: c5e8d...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #9 Del Skrevet 11. februar 2023 Her ble det satt utenfor ytterdøra og forsvant. Anonymkode: b0283...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 12. februar 2023 #10 Del Skrevet 12. februar 2023 Her har dem ikke tilgang til trappeoppgang, så det blir satt utenfor hoveddøra. Det gjelder både morgenlevering, postnord, bring, og alle andre utenom postbudet som leverer vanlig post. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #11 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg har vært avisbud og levert slike morgenleveringer, og hadde nøkkel til de aller fleste blokker og leverte da på dør dersom det var lagret i systemet og var navn på dør eller god beskrivelse av etasje/dør. Utrolig mange som ikke har navn på døra si, eller postkassa. Da er det ganske så håpløst. Anonymkode: 1271d...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #12 Del Skrevet 26. september 2024 Får mottaker og/eller avsender melding når det er levert på døra? Anonymkode: a6e83...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #13 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får mottaker og/eller avsender melding når det er levert på døra? Anonymkode: a6e83...56c Ingen som vet? Anonymkode: a6e83...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #14 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2023 den 19.39): Når jeg har fått morgenlevering da jeg bodde i blokk, var det ikke jeg som slapp de inn. Så det har nok ingenting å si at de ikke er hjemme. Det jeg synes er vanskelig når jeg skal bestille morgenlevering til noen i blokk (som en overraskelse) er å legge inn leilighetsnummeret (dette H-nummeret). Der må man bare gjette etter beste evne og det forutsetter at man har vært hjemme hos de slik at man kan resonnere seg frem Anonymkode: e1491...f7f Det holder stort sett å skrive etasje og navn (så lenge man har navneskilt på døren) Anonymkode: 87808...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #15 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ingen som vet? Anonymkode: a6e83...56c Morgenlevering.no vet Levering | Ofte stilte spørsmål (morgenlevering.no) Anonymkode: e61ed...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #16 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.2.2023 den 19.39): Når jeg har fått morgenlevering da jeg bodde i blokk, var det ikke jeg som slapp de inn. Så det har nok ingenting å si at de ikke er hjemme. Det jeg synes er vanskelig når jeg skal bestille morgenlevering til noen i blokk (som en overraskelse) er å legge inn leilighetsnummeret (dette H-nummeret). Der må man bare gjette etter beste evne og det forutsetter at man har vært hjemme hos de slik at man kan resonnere seg frem Anonymkode: e1491...f7f Jeg har brukt å finne igjen boligannonser enten på finn.no/kart (om den er kjøpt siste året) eller på bolig.ai. Da finner man fort ut hvilket nummer leiligheten har. Anonymkode: eee6e...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #17 Del Skrevet 27. september 2024 Kommer på dørmatten hos de fleste. Men på enkelte adresser blir det alltid rot. Anonymkode: ff0b3...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 27. september 2024 #18 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Får mottaker og/eller avsender melding når det er levert på døra? Anonymkode: a6e83...56c Hvis den som bestiller har lagt inn tlf nr til mottaker, så får mottaker mld når det er levert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå