Hurrahei Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Jeg koker i ansiktet! Det er som om maur som kryper under huden min! Hjelpes, jeg har Max drukket 4 munnfuller/slurker av glasset. Tegn på at vinen er dårlig? Er det er allergisk reaksjon? Kan jeg ta antihistamin for å dempe ubehaget?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Jeg blir og varm i ansiktet om jeg drikker men det med maur høres merkelig ut... Har du noen allergier fra før? Du føler deg ikke hoven i svelg eller tunge? Er du usikker så ringer du legevakt, bedre en gang for mye. Anonymkode: 7cd99...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Høres ut som en allergisk reaksjon. Opplevde noe lignende etter å ha drukket hjemmelaget vin. I flere år etterpå fikk jeg utslett av å drikke rødvin- det gikk heldigvis over. Har du zyrtec eller tilsvarende vil d kanskje hjelpe- lykke til! Anonymkode: a23a4...a6a 1
Hurrahei Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir og varm i ansiktet om jeg drikker men det med maur høres merkelig ut... Har du noen allergier fra før? Du føler deg ikke hoven i svelg eller tunge? Er du usikker så ringer du legevakt, bedre en gang for mye. Anonymkode: 7cd99...2ad Neida! Jeg er ikke engstelig, det er bare veldig ubehagelig. Kun reaksjon i ansiktet. Jeg har zyrtec, kanskje jeg skal ta en halv…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 Er du asiatisk? Anonymkode: 150c6...9ae
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 1 minutt siden, Hurrahei said: Neida! Jeg er ikke engstelig, det er bare veldig ubehagelig. Kun reaksjon i ansiktet. Jeg har zyrtec, kanskje jeg skal ta en halv… Jeg ville tatt en hel hvis du først skal ta noe. Høres ut som en god idé. Anonymkode: 642f3...384 1
Hurrahei Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du asiatisk? Anonymkode: 150c6...9ae Nei
Pawn Hearts Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 Du kan reagere allergisk på sulfitt (svovel) i vinen.
Hurrahei Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2023 Pawn Hearts skrev (9 minutter siden): Du kan reagere allergisk på sulfitt (svovel) i vinen. Åh.. det har jeg ikke tenkt på 😇 Pleier ikke å drikke vin så ofte, liker bedre øl 🙃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå