AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Håper noen kan hjelpe. Baby har mistenkt melkeproteinallergi, og vi byttet fra Nan til Nutramigen i går kveld (Jeg delammer pga liten produksjon). Var nok ikke helt fornøyd med smaken, men får det ned. Vi syntes nesten vi ser bedring, baby er glad og fornøyd og raper mye lettere. Problemet, om det er et problem, er at baby har siden da hatt fire-fem ganske løse bleier. Er dette normalt ved skifte? Er det noe vi kan gjøre, eller bør lege kontaktes? Baby virker som sagt i fin form ellers, så vidt jeg kan se. Anonymkode: 6b6f8...004
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Håper noen kan hjelpe. Baby har mistenkt melkeproteinallergi, og vi byttet fra Nan til Nutramigen i går kveld (Jeg delammer pga liten produksjon). Var nok ikke helt fornøyd med smaken, men får det ned. Vi syntes nesten vi ser bedring, baby er glad og fornøyd og raper mye lettere. Problemet, om det er et problem, er at baby har siden da hatt fire-fem ganske løse bleier. Er dette normalt ved skifte? Er det noe vi kan gjøre, eller bør lege kontaktes? Baby virker som sagt i fin form ellers, så vidt jeg kan se. Anonymkode: 6b6f8...004 (Vanlig for baby er avføring ca. en gang om dagen, glemte å legge det til) Anonymkode: 6b6f8...004
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Bra med løse bleier, når de er så små vell? De skal ikke ha hard avføring når de fullammes/mme's. Vi tok litt malt oppi Nutramigen, da likte ungen smaken bedre. Anonymkode: 0a612...9d8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Bra med løse bleier, når de er så små vell? De skal ikke ha hard avføring når de fullammes/mme's. Vi tok litt malt oppi Nutramigen, da likte ungen smaken bedre. Anonymkode: 0a612...9d8 Joda, baby har jo forsåvidt alltid løse bleier, bare stusser over at det er så mange av dem. Siste nå gikk igjennom alt tøyet også. Malt er en god ide, kjøper man det i vanlig matvarebutikk? Anonymkode: 6b6f8...004
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, baby har jo forsåvidt alltid løse bleier, bare stusser over at det er så mange av dem. Siste nå gikk igjennom alt tøyet også. Malt er en god ide, kjøper man det i vanlig matvarebutikk? Anonymkode: 6b6f8...004 Malt finner du i hyllen med vitaminer og kosttilskudd i de fleste dagligvarebutikker 👍 Anonymkode: 0a612...9d8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Har ingen vært borti dette? =/ Anonymkode: 6b6f8...004
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 Om noen andre lurer på det samme så sa legen at det var helt vanlig 👍 Anonymkode: fd251...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå