AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Har ikke følt meg helt god siste uka. Startet med oppkast natt til forrige søndag. Våknet og følte meg uggen, spydde. Helt fin dagen etter. Men så har jeg siste uka merket veldig økt gassproduksjon, altså jeg promper hele tiden. Føler meg også uggen utover dagen, men har ikke spydd noe mer. Nå lurer jeg rett og slett på om det kan være laktoseintoleranse? Jeg får i meg mye meieriprodukter ila en dag. Anonymkode: 418be...1a3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Hadde vel ikke først tenkt laktoseintoleranse. Heller mage-tarminfeksjon, omgangssyke, etc. Anonymkode: 446af...f7d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Tough cookie skrev (2 minutter siden): Matforgiftning? Tror ikke det? Har hatt det en gang før, og da var jeg skikkelig dårlig. Nå er jeg bare litt uggen liksom. Anonymkode: 418be...1a3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde vel ikke først tenkt laktoseintoleranse. Heller mage-tarminfeksjon, omgangssyke, etc. Anonymkode: 446af...f7d Ja det tenkte jeg også først. Men spydde bare en gang, ikke følt meg syk. Ikke noe diaré. Må være verdens mildeste magevirus isåfall. Anonymkode: 418be...1a3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det tenkte jeg også først. Men spydde bare en gang, ikke følt meg syk. Ikke noe diaré. Må være verdens mildeste magevirus isåfall. Anonymkode: 418be...1a3 Man trenger ikke bli møkkdårlig av en liten infeksjon. Anonymkode: 446af...f7d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man trenger ikke bli møkkdårlig av en liten infeksjon. Anonymkode: 446af...f7d Altså det kan jo sikkert være. Men syns det har blitt verre utover uka, ikke bedre. Skulle jo tro det var motsatt. Verken mann eller 2 barn har kjent noe spesielt. Anonymkode: 418be...1a3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 Altså.. nei. dette er så typisk tiden vi lever. Folk merker det minste lille ubehag, og tenker umiddelbart at de ikke tåler laktose/gluten/melkeproteinwhatever. Blant alle de tusenvis av mennesker som påberoper seg allergier og intoleranser er det typ 1% som faktisk har allergi. du har ikke plutselig fått laktoseintoleranse bare fordi du har vært dårlig i magen noen dager🙄 Anonymkode: a8401...df4
Mezzosoprena Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 Sjelden man får akutt laktoseintoleranse, altså - merkelig å tenke dette etter en liten uke med "uggen".
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 Nei, det er ikke noe man plutselig "får". Hvis man har det, så vet man at man har det. Anonymkode: b1ee0...c33
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #11 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, det er ikke noe man plutselig "får". Hvis man har det, så vet man at man har det. Anonymkode: b1ee0...c33 Hvis du leser deg opp så er det mange som får dette i voksen alder. Anonymkode: 418be...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå