AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Hei! Jeg ser litt på sykepleierutdanningen. Noen som vet om man kan studere dette på nett fra hvor som helst? Anonymkode: f556f...f81
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Ikke som fullt nettstudie, fordi det er veldig mye praktisk undervisning. I tillegg er det jo lange praksisperioder. Men du kan studere det samlingsbasert, men da bare på deltid. Anonymkode: b157d...5c4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke som fullt nettstudie, fordi det er veldig mye praktisk undervisning. I tillegg er det jo lange praksisperioder. Men du kan studere det samlingsbasert, men da bare på deltid. Anonymkode: b157d...5c4 Okei! Jeg regner med det er oppmøte for praktisering av ferdigheter etc. Det er OK. Takk for svar i alle fall. 🙂 Jeg har erfaring fra helsevesenet fra før, så jeg tenkte å finne noe hvor jeg kan bo sammen med samboeren, men også studere. Har også tatt eksamen i mange av fagene fra før. Anonymkode: f556f...f81
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Det pleier ofte å være samlinger som strekker seg over alt mellom 2 dager til 1 uke noen steder hver måned, andre steder 1 gang i semesteret. Og da er det ofte lange dager (f.eks. undervisning 8-18) for å få det komprimert. I disse periodene må du jo bo på hotell eller liknende om du ikke kjenner noen i nærheten. Også er som oftest praksisperiodene på studiestedet, slik at du må bo mange uker på hotell. Anonymkode: b157d...5c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå