Gå til innhold

Hun er utro mot meg, men vil ikke bli forlatt av meg, hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Fant ut at typen min var utro mot meg, ikke bare med 1 person men med 2 gutter, de sexta hverandre og hun skrev at hun ikke hadde kjæreste, ga personen masse komplimenter osv. Når jeg tok dette opp med henne og sa jeg er ferdig med tullet hennes begynte hun å gråte og si jeg ikke bare kan forlate henne, og at hun elsker meg sykt mye, at hun ikke klarer å leve uten meg, hun gir jo mye oppmerksomhet daglig og vil finne på ting, men jeg er usikker. Hva hadde du gjort ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen din er en dame?

Anonymkode: 27125...879

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Typen din er en dame?

Anonymkode: 27125...879

/ Kjæresten min, ja hun er det. Jeg er mann

Endret av Liamm
Skrevet
Just now, Liamm said:

/ Kjæresten min, ja hun er det. Jeg er mann er 

Er ikke typen synonymt med mannlig kjærste? 

Anonymkode: 1e474...7f1

• Liker 12
Skrevet

Hadde dumpet tvert. Hvorfor skal du finne deg i det der?? Hun sier hun elsker deg, men handlingene viser jo noe helt annet. 

Anonymkode: c47de...ae3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Om du vil være med noen som er utro, så blir du værende. Det er du som bestemmer om du vil være sammen med henne eller ikke. Om du synes det er greit at hun sexter med andre så lenge hun gir deg oppmerksomhet så er det vel greit. 

Men ikke kall henne for typen din....

Anonymkode: fb3bf...ca1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke typen synonymt med mannlig kjærste? 

Anonymkode: 1e474...7f1

Ja, 'type' er en mannlig kjæreste.

Anonymkode: bb0bf...e59

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde dumpet tvert. Hvorfor skal du finne deg i det der?? Hun sier hun elsker deg, men handlingene viser jo noe helt annet. 

Anonymkode: c47de...ae3

Hvis hun ikke elsker meg hvorfor gidder hun å bruke så mye tid på meg daglig da? 

Skrevet

Hun vil ikke bli forlatt av deg? Det er helt urelevant hva hun vil.

Vil DU leve med en som har bedratt deg? Sveket deg? Vist at hun ikke respekterer deg? Vist at hun ikke verdsetter forholdet deres? Og som mest sannsynlig kommer til å være utro igjen?

Jeg hadde slått opp. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det og det er ikke du som skal ivareta hennes følelser nå, du skal ivareta deg selv.

Anonymkode: 9cc6c...196

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde gjort det slutt. Du kommer ikke til å kunne stole på henne noe mer samt hun behandler deg med null respekt.

Anonymkode: bb0bf...e59

Skrevet
Liamm skrev (1 minutt siden):

Hvis hun ikke elsker meg hvorfor gidder hun å bruke så mye tid på meg daglig da? 

Oppmerksomhet, barndomsissues, egoisme

• Liker 6
Skrevet

Du hu øm pøh!

Anonymkode: 5afbd...549

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du vil være med noen som er utro, så blir du værende. Det er du som bestemmer om du vil være sammen med henne eller ikke. Om du synes det er greit at hun sexter med andre så lenge hun gir deg oppmerksomhet så er det vel greit. 

Men ikke kall henne for typen din....

Hun gjør mer enn sexting, hun var sammen med personen og skrev hun var singel til han, men de var bare sammen online og har ikke møtt hverandre enda da, jeg elsker henne så det er vanskelig å forlate henne, vet ikke hva jeg skal gjøre for at hun skal oppføre seg, fordi hun spør om en ny sjanse, men hva hvis hun gjør dette igjen? Hun gråter og for meg til å tro hun bryr seg så mye om meg og mine følelser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun vil ikke bli forlatt av deg? Det er helt urelevant hva hun vil.

Vil DU leve med en som har bedratt deg? Sveket deg? Vist at hun ikke respekterer deg? Vist at hun ikke verdsetter forholdet deres? Og som mest sannsynlig kommer til å være utro igjen?

Jeg hadde slått opp. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det og det er ikke du som skal ivareta hennes følelser nå, du skal ivareta deg selv.

Det jeg mente med spørsmålet var: 

Hvis hun er utro ber hun jo om å bli slått opp med, men hvorfor vil hun ikke det og gråter når jeg vil gjøre det slutt. Det gir ikke mening at hun er utro hvis hun ikke vil bli forlatt. 

Skrevet

Typen din er dame? Dårlig troll.

Anonymkode: 3e027...9f6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Liamm skrev (3 minutter siden):

Hun gjør mer enn sexting, hun var sammen med personen og skrev hun var singel til han, men de var bare sammen online og har ikke møtt hverandre enda da, jeg elsker henne så det er vanskelig å forlate henne, vet ikke hva jeg skal gjøre for at hun skal oppføre seg, fordi hun spør om en ny sjanse, men hva hvis hun gjør dette igjen? Hun gråter og for meg til å tro hun bryr seg så mye om meg og mine følelser.

Vel, det er du som bestemmer om du stoler på henne...

Jeg hadde bedt henne reise til helvette.

• Nyttig 1
Skrevet
Liamm skrev (2 minutter siden):

Det jeg mente med spørsmålet var: 

Hvis hun er utro ber hun jo om å bli slått opp med, men hvorfor vil hun ikke det og gråter når jeg vil gjøre det slutt. Det gir ikke mening at hun er utro hvis hun ikke vil bli forlatt. 

Fordi hun manipulerer deg og ikke vil ta ansvar for handlingene sine. Synest du det er greit å bli behandlet som en dørmatte? Visst du skal la dette passere, så er det stor sjanse for at hun gjør det igjen siden det ikke fikk konsekvenser, hun kunne grine seg tilbake til varmen. 

Jeg leser ingen plass at hun sier noe om hva HUN må gjøre for å få sjanse. Lover hun å endre seg, og aldri gjøre det igjen?  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er bare å få dumpet dette kvinnfolket som tar imot annen sin sperm i alle åpninger. Og nei, hun elsker deg ikke. 

Når hun er klar til å gi deg en nyre på flekken (om du hadde trengt det), det er først da du kan kalle det for både kjærlighet, respekt og lojalitet som varer. Alt annet utover dette er bare pisse-greier der man lurer seg selv til å tro at man har noe som heter "kjærlighet". Det eneste man har er pulings-kompabilitet og at man sparer på regninger ved å bo sammen (de som bor sammen). 

Anonymkode: 98abe...9d3

• Hjerte 4
Skrevet
16 minutter siden, Liamm said:

Hei, 

Fant ut at typen min var utro mot meg, ikke bare med 1 person men med 2 gutter, de sexta hverandre og hun skrev at hun ikke hadde kjæreste, ga personen masse komplimenter osv. Når jeg tok dette opp med henne og sa jeg er ferdig med tullet hennes begynte hun å gråte og si jeg ikke bare kan forlate henne, og at hun elsker meg sykt mye, at hun ikke klarer å leve uten meg, hun gir jo mye oppmerksomhet daglig og vil finne på ting, men jeg er usikker. Hva hadde du gjort ?

Jeg har tilgitt sånt og klart å leve med det. Men det kommer til å bli hardt. 

Hvis du skal tilgi så MÅ dere prate grundig om det som har skjedd og du MÅ legge det bak deg når dere har fått pratet ut om det. Jeg trodde jeg hadde lagt mitt bak meg, men det kom ofte om i relevante krangler og jeg ble lei meg og litt bitter, som også smittet over til min generelle væremåte og tillit. Jeg innser nå at vi ikke hadde pratet grundig nok om det og at jeg skulle lagt det i glemmeboken for lenge siden siden det var for over 13 år siden. Lett å være etterpåklok.

Så bare vær klar over at dette må du nå bære på om du beholder henne og du må få det ut av systemet. Jeg skjønner deg om du vil beholde henne for jeg gjorde det samme pga kjærligheten. Lykke til, det er ikke verden undergang om du tilgir og hun er ferdig med sånt tull nå. Dere kan få et fint liv sammen :)

Skrevet
missmcbeal skrev (20 minutter siden):

Fordi hun manipulerer deg og ikke vil ta ansvar for handlingene sine. Synest du det er greit å bli behandlet som en dørmatte? Visst du skal la dette passere, så er det stor sjanse for at hun gjør det igjen siden det ikke fikk konsekvenser, hun kunne grine seg tilbake til varmen. 

Jeg leser ingen plass at hun sier noe om hva HUN må gjøre for å få sjanse. Lover hun å endre seg, og aldri gjøre det igjen?  

Ja hun har lovet det, men dette er ikke første gangen hun lover å ikke gjøre det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...